Pages

27 February 2008

LibeK

Skoro sam slušao raspravu kako je sva omladina socijaldemokratski orijentisana. Izgleda da ipak to nije slučaj. Nedavno je registrovan Libertarijanski Klub "Libek". Svi osnivači su u srednjim dvadesetim godinama i uglavnom dolaze sa FPN, Pravnog i Ekonomskog fakulteta. Neki od ciljeva ove organizacije su da okuplja zainteresovane za oslobađanje od državnog paternalizma i razvijanje interesa za političku filozofiju libertarijanizma. LibeK će se truditi da upozna javnost sa libertarijanskim principima.

Ja sam imao prilike da upoznam neke od osnivača i impresioniran sam njihovim filozofkim veštinama. Meni filozofija nije jača strana ali pošto me razgovori sa njima podsećaju na razgovore sa Ivanom i Miss T. rekao bih da su sjajni. Sigurno je da imaju dosta znanja da prenesu drugima. Pored toga entuzijazam kojim prilaze celom projektu je za svaku pohvalu. Ja se prijavljujem za članstvo u novoj organizaciji a to preporučujem i ostalim libertarijancima.

Organizaciju vode Miloš Nikolić i Jelena Čupać. Možete ih kontaktirati putem mejla (ciju123@yahoo.com).

2 comments:

Anonymous said...

Libertarijanci na ekonomskom fakultetu? Ne mogu da verujem. Ja za 6 i po godina ne upoznah ni jednog :-(

I da, Lazare nesto ti nije dobar link, kad se klikne treba da se otvori neka stranica ali nece da se otvori, ostane samo the page can not be found.

Lazar Antonić said...

Izgleda da je ipak moguce. Hvala za link, ispravio sam.