Pages

24 March 2008

Prva NATO država na svetu?

Već pet dana naš odlazeći premijer bez prekida ponavlja kako je Kosovo prva NATO država na svetu!

U prvom trenutku sam posumnjao da su novinari to preslobodno preneli, i da nije baš rekao "prva na svetu", već nešto u stilu "lažna NATO država" itd. Ali, ne, evo ga čovek danas opet; bombardovanje Srbije koje je počelo na današnji dan pre 9 godina imalo je po njemu za cilj da se stvori "prva NATO država na svetu"! Ako je tako, ostaje nejasno ko je to onda bombardovao Srbiju 1999 da bi stvorio kosovsku državu - činilo se, do pre neki dan, da su to uradile 19 već postojećih NATO država. Al, sad čujemo da je Kosovo prva NATO država na svetu! No, kad je neko do te mere na ruskom tamjanu da optužuje protivnike u Srbiji da podržavaju izgradnju Bondstila a neće ruski gasovod, ne treba se čuditi ni kad u logičko-verbalnom univerzumu te osobe Hašim Tači postane osnivač NATO-a.

13 comments:

Anonymous said...

Poenta je u tome da je Kosovo prva drzava pod NATO upravom. NATO kao organizacija ne upravlja nijednom od drzava clanica.

U tom smislu Kosovo jeste prva "NATO drzava", drzava u kojoj NATO, kao organizacija, ima direktne nadleznosti.

Anonymous said...

Ne lupaj, NATO upravlja Kosovom koliko i Korejom.

Ivan Jankovic said...

Ili Bosnom, zar ne? I Bosna je onda NATO drzava ako je prisustvo NATO trupa kriterijum.

Anonymous said...

U Koreji nema NATO trupa - severno ATLANTSKI pakt

A za Bosnu si u pravu, mada oni imaju svoju vojsku. Eto, mozda je Kosovo druga NATO drzava.

Ivan Jankovic said...

Pa i Kosovo ce sada dobiti svoju vojsku, kao i ministarstvo spoljnih poslova i sve ostalo.

Marko Paunović said...

Dobro, "prva NATO drzava na svetu", pa sta onda?

Nije mi uopste jasna Kostunicina poenta, cak i ako bi uspeo da objasni sta je tacno pod time mislio.

Ivan Jankovic said...

Da pokusam: NATO je inkarnacija zla, a kad je nesto "NATO drzava" onda je i to inkarnacija zla.

Anonymous said...

Alo bre ljudi,zar ste zaboravili da nas je taj NATO rokao sedamdesetosam dana? I jeste Kosovo NATO država.Pa jel to normalno da ti zlikovci imaju "svoju" državu.Možda je Koštunica to hteo da kaže?

Marko Paunović said...

Meni je jasna prica oko toga kako je Kosovo dobilo nezavisnost suprotno medjunarodnom pravu. Jasno mi je i da je NATO bombardovao Srbiju suprotno medjunarodnom pravu.

Ali, kakve to veze ima? Sta znaci da je Kosovo "NATO drzava"? Nije mi uopste jasno kome je to upuceno? Rusi podrzavaju politiku srpske vlade, DS podrzava politiku DSS-a, koji je smisao te fraze onda? Ne znam koga jos pokusava da ubedi da Kosovo ne treba da bude nezavisno?

Bilo bi mi jasno da se recimo Rusi nesto premisljaju, pa da onda time pokusava njih da ubedi da treba da nas podrze. Ovako mi nije uopste jasno.

Anonymous said...

Rokali su nas 78 dana zbog takvih kao sto si ti koji blebecete o nekakvim NATO drzavama.

Anonymous said...

Anonymus,
nije lepo da tako kažete.Ne postoji opravdanje za to ,kako Vi kažete,rokanje.Ne zaboravite da je pri tom izginulo mnogo CIVILA i DECE,Razume se da za to nisu krivi
oni koji "blebeću o nekavim NATO državama".
Ivane,
"Da pokusam: NATO je inkarnacija zla, a kad je nesto "NATO drzava" onda je i to inkarnacija zla"Predpostavljam da se hteli da budete ironični ali ja se sa tim slažem I ako je Koštunica,čiji lik i delo baš ne cenim,to hteo da kaže POTPUNO SE SLAŽEM SA NJIM

Anonymous said...

Civili i deca su ginuli zbog politike koju i danas podrzavas lupetajuci protiv zapada i o nekakvim NATO drzavama. Da ste malo manje zla sejali ta deca ne bi ginula.

Anonymous said...

anonymus,
ja sam imao 16 godina kada su nas"rokali" i naravno da nisam sejao nikakvo zlo niti ja niti moj otac koji je ostao težak invalid u tom "rokanju"(nasilno mobilisan,kao i moj brat).Ipak nisam protiv zapada,naprotiv.Ali te stvari se ne smeju zaboraviti niti NIKADA oprostiti