Pages

01 November 2006

Vlad-Marks o liberalnim ekstremistima

Na sajtu NSPM, Vladimir Marković, sociolog poznat u kuloarskim krugovima Filozofskog fakulteta pod znakovitim akronimom Vlad Marks, piše o liberalnim ekstremistima u Srbiji. A ti su Otpor, Obraz i Katalaksija. Brine čovek da će liberalni ekstremisti (ovi pomenuti) da upropaste stvar u Srbiji totalno i da je krajnje vreme da se formira neka demokratska alternativa Obrazu, Otporu i Katalaksiji.

Ali, gospodo, što reče Aksentije Topalović, ko na nas krene iz mesta je najebao! Liberalni ekstremizam nema alternativu! Ni NSPM, potpomognut mladim trockistima neće proći! Mi vladamo Srbijom, a Tadić, Koštunica i NSPM samo statiraju.

2 comments:

Anonymous said...

Sto sam se usro!!!
Pazi ti vladas Srbijom kakva si ti neopevana budala.
Idi bre sakrij se ispod neke krstarece rakete, ili jos bolje prijavi se dobrovoljno u Irak pa tamo pogini bice lakse i nama, a bogme i tebi.
Stvarno jel tesko biti toliki ludak? Uvek me je zanimalo sta vi liberali imate u glavi umesto mozga?

Ivan Jankovic said...

A sta vi momunisti imate umesto mozga majku mu, da do te mere elementarnog smisla za humor ne pokazujete, te ne vidite da je priča o našem "vladanju Srbijom" ironična, i da naravno ne vladamo mi, niti ima šanse da ćemo vladati, nego oni koje sam "optužio" da samo statiraju DS, DSS, NSPM i ostali?