Pages

01 November 2006

A šta mi nindže da kažemo?

Otvoreno pismo Zage Golubović Mlađanu Dinkiću. Ne samo da nije dobila džeparac nego je ne zovu ni na žurke:

Vaša izjava da će se uskoro ustanoviti "nacionalna penzija za najzaslužnije umetnike" izazvala me je da Vas ( i Vladu) upitam: zašto su među najzaslužnije građane ubrojani samo umetnici i prema kojem osnovu su marginalizovani ostali građani koji takođe svojim stvaralačkim radom doprinose razvoju našeg društva i podizanju njegovog ugleda? Nije mi jasno zašto vlast stalno izdvaja i ističe samo umetnike, čiji doprinos (ako je u pitanju ozbiljno stvaralaštvo) ni najmanje ne dovodim u pitanje, ali i sportiste koji se stavljaju na pijedestal nacionalnog ponosa, dok se naučni istraživači potpuno marginalizuju: i po učešću u masovnim medijima, i po isticanju njihovog doprinosa unapređenju kvaliteta života, pa čak i u banalnim okupljanjima na raznim svečanostima koje organizuju zvanične institucije.

Ima još, u Danasu.

1 comment:

Anonymous said...

Kenja zaga. Ja sam joj nudio deset jura da dodje kod mene na zurku za noc vestica u utorak ali me je izignorisala. Nije njoj do para i paznje vec do kritike socijalizma. Nedostaje joj 68 kada je mogla da uzme dvest jura po zurci.