Pages

07 December 2012

Aco Srbine


Danas pompa oko uvrede potpredsednika vlade. Dokaz više u prilog mojoj teoriji da mi ne bi znali pta bi sa Kosovom i kada bi ga dobili. Kako može biti uvreda da neko kaže da si pripadnik ili da podsećaš na pripadnika drugog po brojnosti naroda u Srbiji? Ko smatra da je ovo uvreda sam o sebi govori sve.

Čudno je kako nije bilo ovakve revnosti u vreme jedne druge propagandne zidne kampanje - znate ono kada su tražili drugu reč koja se rimuje sa prezimenom...

4 comments:

Vladimir said...

Izvesni novinar koji je putovao sa Vladimirom Jovanovićem kod Gledstona imao je nadimak Amerikanac, budući da je znao engleski. E sad, ja sam u nedoumici - da li Vučić zna engleski, i da li voli Amerikance.

ac-dc said...

"Anonimno blaćenje imena Aleksandra Vučića i besmisleno kaljanje ugleda Srpske napredne stranke je samo dokaz da marginalne grupe, onih koji se plaše naše volje i sposobnosti da do poslednjeg atoma snage istrajemo u borbi sa pošasti koja je u prethodnom periodu zahvatila Srbiju, pribegavaju najsramnijim metodama odbrane svojih vrednosti", istaknuto je u saopštenju.

Hej SNS, zvala vas je 1998-ma, traži da joj vratite saopštenje.

Веља said...

Моје оскудно познавање елемената арбанашког језика ме подсећа да "Шћипетари" отприлике значи "синови орлова" и да о увреди нема ни речи.

Наравно, потпуно је друга ствар оно што је хтео да каже писац графита, истоврсно ономе што су размели у Назадњачкој странци.

D. said...

Poštovani Aleksandre,
U ime NVO Otvorena komunikacija, pozivam Vas da učestvujete u studentskom projektu Otvoreni univerzitet (http://www.otvoreniuniverzitet.rs/). Ako ste zainteresovani, javite mi se na mejl dragana.milovanovic19@gmail.com.

Pozdrav,
Dragana Milovanocic