Pages

06 May 2010

Srbija je svet

Ako je verovati istraživanjima Pressa (a ne treba im verovati previše) srpski obrazovni sistem polako sustiže američki.Za sada naši učenici pokazuju sličan stepen neznanja koji je često služio za sprdačinu kao rekaciju na slične ad hoc ankete sprovođene u SAD. Kako je prvi deo približavanja srpskog obrazovnog sistema američkom savladan, ostaje još samo da naš obrazovni sistem obezbedi sličan nivo utrživih veština za svoje korisnike i posledično zapošljivost i prihodnost svugde u svetu.

Kako bilo, pola posla je završeno.

3 comments:

Paranoid Android said...

Proseravanje bez konteksta. Zgrazavanje i malogradjanstija. Nisu ni stavili kojeg su razreda bili ispitanici u clanku?

Neki osnovac negde je rekao da se kina nalazi u Africi? Krsti se sa tri prsta! Pa toga kao nikad nigde nije bilo!

Bilo bi zanimljivije da moze da se nadje cela database odgovora sa odgovarajucom demografijom, pa opet ne verujem da postoji rezultat koji bi me naveo na zgrazavanje i "it's worse than we thought" mantre

Nemam pojma sta je optimalna kolicina znanja nekog 10godisnjaka niti me posebno interesuje. Kada sam bio 5. razred sam voleo da citam sve i svasta ali ne mislim da je to nesto posebno normalno i da svakom moraju da se namecu ti standardu

Lazar Antonić said...

Sa kim se graniči Srbija je trik pitanje.

Aleksandar Stevanović said...

Nesto drugo je tu bitno, pored cinjenice da nas obrazovni sistem vise ne uspeva ni da stvori jedinke koje imaju mnostvo neupotrebljivog znanja. Mene fascinira nase preseravanje o tome kako su mladi Amerikanci, a i oni stariji glupi, a mi pametni. Istina da napravis anketu ala Mur na ulici, tesko da bi i 1% nasih gradjana znalo vise od 10 glavnih gradova americkih saveznih drzava. Pa onda sve po redu...