Pages

21 May 2010

Loukost

Izgleda da ćemo u narednom periodu da se naslušamo Milivoja Aramuša koji će ukazivati na nesnosan položaj beogradskih taksista. Ima nekoliko dana kako je tržište i pored kartelske inicijative Grada Beograda u vidu neustavnog ograničenja broja taksista u Beogradu i obaveze da se odredi minimalna cena vožnje dalo odgovor na kartelizaciju tržišta.

Potvrđeno je ono što znaju svi koji su se vozili taksijem u bilo kome gradu u Srbiji - taksi prevoz u Beogradu je skup, a usluga osrednja. Tržište je po običaju dalo najbolji odgovor.

2 comments:

Vlada said...

Beogradski taksisti me jako nerviraju, a kad čujem tog Armuša muka mi je... Još više od njih me nerviraju somovu u sekretarijatu za saobraćaj i razni stručnjaci koji tu nešto određuju minimalnu cenu, tarife, optimalan broj vozila, licence.

Od beogradskih taksista je stvorena fama kao da se bave prevozom ljudi na Mars ili Mesec, kao da u pitanju nije najobičnija vožnja iz tačke a u tačku b.

Ali pošto nam je i gradonačelnik retard ne mogu da očekujem od ljudi u gradskom sekretarijatu za saobraćaj da budu pametniji i da zdravo razmišljaju.

Problem beogradskih taksista je mogao biti odavno rešen, ali gradskim vlastima odgovara da imaju stalno otvoren problem na koji mogu da skreću pažnju sa nekih drugih bitnijih problema...

Nikolap said...

Ma kakav lowcost, kad je ova firma skuplja od obične taxi firme? Osim toga, ne možeš zaustaviti njihov auto na ulici, niti ide žutom trakom, dakle - nepraktičan je i pući će.