Pages

19 January 2010

Razglednica

U Indoneziji sam,verovatno u njenom najrazvijenijem delu, da li je to kolosalno gubljenje vremena nisam u potpunosti siguran, ali sam potpuno siguran da je kolosalno gubljenje novca. Moja zapažanja su manje više neoriginalna - lokalci pate od očajne produktivnosti,korupcije, a što meni najviše smeta potvrđuju tezu da siromaštvo i odsustvo higijene nekim čudom idu zajedno, iako im ne manjka ni vode ni jeftinog sapuna, baš kao i u siromašnim opštinama Srbije.

Nisam pisao ni iz mnogo lepših mesta od Kute, ali postoji jedna stvar koju ne mogu da zanemarim. Naši intervencionisti, nazovi kejnzijanci i slični "usrećitelji" nikako da u svojim tiradama pomenu čoveka koji je "stvorio" hiljade radnih mesta u Indoneziji i širom sveta. Reč je o Osami bin Ladenu, čiji ručni rad gledam svako veče i čija je posledica da gotovo svaka prčvara na Baliju ima nekoga ko uglavnom glumi da je obezbeđenje. Potpuno su smešni, više liče na portire ili razvodnike, imaju neke detektore koje uglavnom ne koriste,beskrajno su uljudni...Da ne pričam gde je tu još ugradnja za uniforme, detektore, cela jedna industrija.

5 comments:

Strile said...

Da je Osama samo malo aktivniji i efikasniji i da mu ne podmecu klipove u tockove, brzo bismo resili problem nezaposlenosti u svetu.

Inace, cudi me da jos nijedan ekonomista nije otkrio kako ce se zemljotres na Haitiju pozitivno odraziti na rast proizvodnje i otvaranje novih radnih mesta.

Slaviša Tasić said...

Kao što je Onion skoro javio "vest":

Terror Attack Failure Costs Detroit 10,000 Construction Jobs

http://twitter.com/TheOnion/statuses/7411268241

Lazar Antonić said...

Eh Sasa, los ti Bali. Pa sta je po tebi dobro onda? Idi u Nsa Dua videces kako je sve lepo i cisto. Iznajmi auto svrati do brda majmuna, kupi jeftino srebro u tom mestu pored (ne znam kako se zove) i onda nastavi na severne plaze gde nema toliko turista.

Sta god da uradis skloni se iz Kute. To je kao da odes u Paraliju umesto na Santorini.

U svakom slucaju ja ti zavidim.

Aleksandar Stevanović said...

Lazo, na kraju mi se Nusa Dua najvise dopala... Snob pa to ti je, Havaji mi reper.

danica said...

Dana Popovic moli, ako ikako možete, da oglasite da tražimo demonstratora za predmet Međunarodna ekonomija za 15 nedelja, od februara do maja 2010. godine, uslov je da ima završen Ekonomski fakultet,da zna ekonomiju i da ume da obrazloži svoja uverenja, makar da su suprotna od onih koje mi imamo,
srdačan pozdrav
Dana