Pages

08 December 2009

Zbor radnih ljudi

Nikada mi nije bilo jasno ko i kako bira organe upravljanja u našim sportskim klubovima. Izgleda da u tome udela ima kako radni kolektiv, tako i šira društvena zajednica, drugi radni ljudi i građani i ostale samoupravno-interesne zajednice našeg društva.

Evo šta piše Blic:

Zborovi na kojima će biti određeni delegati za izbornu skupštinu Partizana, zakazanu za 21. decembar, biće održani danas (privrednici, prijatelji kluba, javne ličnosti) i sutra (bivši igrači, treneri, radna zajednica).

Zborovi? Baš bih voleo da vidim taj zbor "javnih ličnosti"... Ne znam šta je tačno uslov za zborovanje, možda moraš da pobediš u Velikom bratu ili na Farmi.

4 comments:

Gavrilo said...

Kad smo kod "zborova javnih ličnosti", može li neko da mi objasni (iako nema nikakve veze sa postom, izvinjavam se g.Paunoviću) - šta pobogu radi prof. Danica Popović na predstavljanju knjige Srđana Janićijevića, zajedno sa DR. NELETOM KARAJLIĆEM?!?

Branko Todorovic said...

Blic neprestano skrece paznju na sve sto se desava i sto ide u prilog mogucnosti da jedan funkcioner DS postane predsednik FK Partizan, posto je podrska DS-u ocito deo njihove misije. Mislim da su se vise bavili time nego novim zakonom o privatizaciji u sportu.

Janko said...

Evo ja sam upućen.Predsednik upravnog odbora bira članove skupštine koji biraju predsednika UO koji posle bira članove UO!E sad ima članova skupštine koji su nezamenljivi..

"Postupak izbora i opoziva članova Skupštine, broj članova Skupštine i način rada na sednicama bliže se uređuje
Poslovnikom o radu Skupštine."
a poslovnik kriju kao zmija noge

Marko Paunović said...

Janko,

Tako nesto sam i ja cuo, ali sam pomislio da nisam dobro shvatio. Jednostavno mi je delovalo neverovatno...

A gde se tu uklapa zbor javnih licnosti?