Pages

09 February 2009

Legalna pljačka

Državni automobilista koji nas još uvek "predstavlja u svetu", a za kojeg niko nikad nije čuo, nas je ponovo opelješio. Ministarka sporta mu je ovog puta poklonila 100.000 evra iz našeg džepa.

Na stranu nemoral arbitrarnog finansiranja tuđim parama, zapanjujuća je nelogičnost ovog i drugih slučajeva sportista i umetnika koji finansiranje opravdavaju time što nas navodno predstavljaju u svetu (ako i pretpostavimo da je zbog nečega smisleno "predstavljati" odnosno reklamirati građane Srbije tako kao kolektivitet u svetu). Nelogičnost je to što očigledno nisu dovoljno popularni da nađu privatne sponzore da bi finansirali sopstveno bavljenje sportom, ali tvrde da su dovoljno su popularni da predstavljaju zemlju u dobrom svetlu. Kako je to moguće? Da jesu popularni, sponzori bi se otimali od njih. A pošto očigledno nisu, onda nam njihovo predstavljanje ne vredi puno.

A ako su oni i prevaranti, kako onda ministarka razmišlja o ovom sofizmu? Ili ne razmišlja mnogo, nego samo piše čekove.

3 comments:

perica said...

Tačno da tačnije biti ne može - PLJAČKA. Uzimaju od mene, bez mog pristanka i uz primenu sile - pljačka.

Dejan said...

Sta tacno znaci "predstavljati Srbiju" i koja je tacno korist za gradjane Srbije od toga? Da li iko u Srbiji proziva drzavne organe na odgovornost za ovakvo sirokogrudo trosenje para koje su uzete od poreskih obveznika? Ja sam zapanjen koliko toga i sta je jos uvek moguce proturiti i uraditi u Srbiji pod krilaticom "predstavljanja zemlje". Zivim u Australiji 13 godina, svi znaju da sam iz Srbije, i postigao sam puno toga. Drzava Srbija mi nikad nista nije dala za to, a ja je, eto, i nehotice predstavljam u izuzetnom svetlu. Zaista, sledeci put kada mi se neko iz Srbije bude zalio kako "nema para", reci cu mu da se obrati drzavi i pita gde su pare potrosene, koga su za to pitali i sta se time dobilo, osim smejurije poznate kao "nacionalni ponos". Pa, mislio sam da su dani Milosevica prosli. Izgleda da je tamo nesto trulo i mimo SPS-a, Jula i radikala.

Veroljub Zmijanac said...

Onda i Đokoviću da se da jedno par miliona, jer nas zasigurno bolje predstavlja od ovog pomenutog.

MOže i meni jedno 100 eura, bio sam prošle godine u Nemačkoj na praksi i baš sam dobro predstavio Sorabiju.