Pages

05 June 2008

Ideolozi DS-a?

Dačić je navodno dobio pismo u kojem ga osnivači SPS-a upozoravaju da ne treba da ide u koaliciju sa DS-om. Između ostalih, tu su Mihajlo Marković, Danilo Ž. Marković, Živadin Jovanović, Nedeljko Šipovac. Jedan od potpisnika, Radoš Smiljković, žaleći se zato što Ivica ignoriše to pismo, kaže za Kurir:

"Veoma sam iznenađen. Neprijatno. Čuo sam da, navodno, pismo zvanično nije stiglo do vrha, do Ivice. To je stvarno veliko iznenađenje. Suština je da su ga pisali veoma ugledni ljudi, Mihajlo, Neđa, Dača... Mi smo prvi osnivači partije, ideolozi."

Jel to beše ona ideologija što je u suštini ista sa DS-ovom?

8 comments:

mp said...

nije bas pravo mesto, ali je vest>
http://www.blic.co.yu/drustvo.php?id=44450

Lazar Antonić said...

Đelić se već tradicionalno meša u rad preduzeća. Doduše u ovom slučaju, pošto su preduzeća nažalost još uvek državna, ne vidim neki poseban problem.

mp said...

nije to bila poenta. pre neki dan smo spominjali druga direktora aerodroma i druga direktora jata i njihov konflikt.

Lazar Antonić said...

Pa im drug potpredsednik sada pomogao. Kapiram.

Gavrilo said...

Не, децо, нису ни Михајло ни Неђа ни Дача - него г.ПАЛМА! Који је, изгледа, ипак зањихао гране!

andreas breme said...

ne znam zasto toliko mnogo ljudi tzv. proevropskog opredeljenja ne voli palmu? covek je pragmatican i dobronameran politicar, koji je jako mnogo uradio u jagodini. pored toga je uspesan i ozbiljan biznismen, sto bi valjda trebalo da mu bude dodatni plus kod svih koji su liberalno orijentisani.

ja se ponekad zezam na ovom blogu i cesto napisem nesto sto ne mislim, ali ovde sam potpuno ozbiljan.

Marko Paunović said...

Hajde prvo da odgovorim u svoje ime... Covek je bio clan Arkanove stranke, preko cega ja ne mogu da predjem. U odnosu na Arkana, barem iz moje perspektive, Seselj, Toma i Vucic su male devojcice sa masnicama u kosi. Misli da sa Hagom ne treba saradjivati i ocigledno mu niko nije objasnio da SAA koji je potpisan jos nije stupio na snagu bas zbog toga. Covek je jednostavno populista. Pragmatican - da, ali svi populisti su paragmaticni i neprincipijelni. Sutra moze da bude pragmatican i na drugu stranu.

Sad govorim u ime drugih - covek je provincijalac, ima veliku, celavu glavu, izgleda kao neciji telohranitelj. Ne verujem da ima neku visu skolu, sto ipak nesto govori o coveku.

Ja ne sporim da je on uspesan biznismen i da je od Jagodine npravio grad za ugledanje (mada, nisam bio, govorim iz druge ruke). Sto se mene tice, saradnja sa njim je nuzna i necu to uzeti DS-u za zlo. Ali, to ne znaci da sad odjednom smatram Palmu ozbiljnim, odgovornim, proevropskim politicarem.

andreas breme said...

"Ne verujem da ima neku visu skolu, sto ipak nesto govori o coveku."

Hoces da kazes da to sto neko nema visu skolu ili fakultet po definiciji znaci da je taj neko losiji ili manje kvalitetan covek od nekog ko skolu ima?