Pages

09 May 2008

Proleteri i ostali

Na sajtu NSPM je objavljena kritika ekonomskog programa LDP, s posebnim osvrtom na moju osobu, koju je napisao Vladimir Marković, poznatiji kao Vlad-Marks. Da stvar bude zabavnija, isti komentar je osvanuo i na blogu b 92, tako da su levi i desni kolektivisti još jednom prepoznali svoje zajedničke prioritete i toplo udružili. Inače, autor je član anarho-komunističke organizacije "Socijalni front", i za sebe kaže da je posvećen "obnovi marksizma i proleterskog internacionalizma".

Markovićev tekst kao i moj odgovor možete pročitati na Katalaksiji.

4 comments:

andreas breme said...

Ovaj kao da mrzi licno tebe, mislim ne samo liberalizam nego bas tebe? Tako mi deluje...ili su ti likovo tako ostrasceni da to nije normalno. Sto nisi objavio odgovor na NSPM?

To mi je dvolicno da neko kritikuje Pinocea i Drazu Mihailovica a podrzava sve sto su komunisti radili, osim verovatno ovih novih kineskih.

Ivan Jankovic said...

Da, mislim da je decko malo opsednut, jer ima najmanje tri teksta u kojima se bavi mnome. Kada smo Ristic i ja drzali tribinnu u Domu omladine pre jedno dve godine, on je dosao i sve vreme je nesto zapisivao. A onda je "drugovima" na forumu podneo izvestaj sa "neprijateljskog skupa" i procenio rizike koje ta "aktivnost" nosi po proletersku stvar. Ljudi su potpuni manijaci, skroz su u tripu tog skojevskog organizovanja i klasne borbe. Samo jos da predju na terorizam.

Inace, odgovor nisam objavio na NSPM, jer bi oni to odlozili, a ja sam zeleo da se pojavi pre izbora.

Marco said...

Ja kapiram kad se skupe 20 penzionera i pocnu da tripuju o klasnoj borbi, nemcima, partizanima i ostalima. To je njihovo prisecanje vremena kad su bili mladi itd. ali mi nije jasno kad vidim mladje likove koji su u tom fazonu. Pre nekoliko nedelja je bio nekakav skup proletera u Beogradu, bilo je tu i ljudi iz inostranstva i bili su mi krajnje simpaticni sa njihovim parolama a uglavnom su bili mladji. Da nije to ta ista ekipa o kojoj pricas (socijalni front ili sta vec)?

Uglavnom ja sam nakon toga dosao na ideju da u kancelariji(konsultantska kuca) okacimo neke od onih komunistickih transparenata koji su ranije visili po fabrikama, nesto u fazonu "Mi gradimo prugu, pruga gradi nas!". Bilo bi krajnje nadrealno :)

andreas breme said...

Nego gde vam je prognoza izbornih rezultata, "mudrost gomile"?