Pages

17 April 2008

O Pašiću sve najlepše

Kao što smo već primetili Koštunica vodi politiku iz perspektive pisca udžbenika srpske istorije. Evo kako Ivan Marović misli da će Koštunicu taj udžbenik opisivati:

"Vojislav Koštunica, srpski političar s kraja XX i početka XXI veka. Bio neuspešan u politici, dok igrom slučaja nije postao kandidat na izborima protiv Miloševića 2000. na kojima je pobedio, a potom se neuspešno bavio politikom tokom naredne decenije. Na kraju oboren s vlasti, a stranka koju je predvodio od početka se ugasila. Ime stranke nije ostalo zabeleženo."

9 comments:

Anonymous said...

a ko se jos seca Ivana Marovica i njegove stranke? Seca li se neko onog njihovog izbornog pokusaja i rezultata istog? Koja je to blamaza bila. Oni su vec utonuli u istorijski zaborav. Ima jos takvih kandidata, a LDP je mozda prvi. Onda i DSS, verovatno, kao i mnogi drugi. ali pazi ko je nasao da prica o tome

Lazar Antonić said...

Obrene to što je i stranka Ivana Marovića bila neuspešna svakako nije argument protiv njegove teze.

Anonymous said...

Lazare, slazem se, nego kad to kaze takav gubitnik, sve deluje bez veze. Taj svakome ko mu nije po volji zeli sto se i njemu desilo. bolje da si nasao nekog drugog. mada ti je sve to deo ove predizborne pljuvacine. Sad se svi nesto provaljuju na racun onih drugih, a sam stos je prilicno izlizan, to, kao, kako ce jednog dana istoricari gledati na nesto od danas. Prastari knjizevni i zurnalisticki stos, a ne originalna "teza". Vidim da ste vi ovde uglavnom za LDP, nije cudo ni sto ovo plasirate, a ni ako vam smetaju lose prognoze za LDP

Ivan Marovic said...
This comment has been removed by the author.
Ivan Marovic said...

Obrene, upravo zbog blamaže Otpora sam i to napisao. Treba znati kad je vreme da se svira, a kad da se za pojas zadene, mi to nismo znali, pa smo se izblamirali, a ne zna ni Koštunica.

Anonymous said...

Ma samo pisi, ako ti je merak. Tamo na b92 sad sve puca od vas novopecenih pisaca i mislilaca. Ali setih se, onako ko kroz maglu. Ima slicnosti s LDP, zbog prusustva mnogih "javnih licnosti" i umetnika, kao i kod Otpora kad je postao stranka. ali to ipak nisu iste stvari. U LDP je sada vise ulozeno, to ide drugacije, mnogo agresivnije, iako ce puci ko nista. Ako si ti taj, secam se kad sam jednom prolazio pored Doma omladine, a ti i ekipa izlazite iz dva pomanitala dzipa, u japi odelima i ulazite unutra. Ko u nekom akcionom filmu. Bas ste bili uzurbani i mnogo vazni. Dzipovi su ostali ispred, nepropisno parkirani na trotoaru u Makedonskoj. Nisam strucnjak za parkiranje, ali nije moglo da se prodje od njih. Nije mi se svidelo sve to, bas je bilo kabadahijski

Ivan Marovic said...

Nisam to ja, ja sam onaj što je izašao iz pomanitalog tramvaja u kariranoj košulji. Ne bih te više zadržavao. Idem.

Anonymous said...

Evo sad sam ti video blog, ipak si ti. Verujem da je sada tako, nego sam se setio i onoga od pre, kad si vec cacko. I ja sam ucestvovao u tome, dobro te se secam. Ono s partijom i hvalisanjem ostalih iz vrha o "izvozu revolucije" stvarno je bilo neka druga prica. Mada je sve od pocetka bilo trulo - mladi koji se bore za penzionerske ideale, za "gradjansku egzistenciju". Skroz naopako. To se sad nastavlja sa ovima oko LDP ali i sire. Bivi nju vejveri i sadasnji hrabri intelektualci hoce zivot ko iz sitkoma. Onda je bilo malo drugacije, stvarno je bilo cudno vreme, jos cudnija zemlja, sve kao pod poklopcem. Nesto je moralo da pukne. Pomislio bi covek da iz toga moze da se izvuce neka puka, ali ne. Sad imamo nove generacije, koje isto hoce zivot iz omiljenog TV programa. Zar ti to nije cudno? Kad je to jos bilo? Da se mladi bore i realno dosta rizikuju, ali za staracke ideale?

Веља said...

Текст је неозбиљан и није вредан коментара. Као да сте питали Шешеља како ће Ђинђић бити забележен у историји Србије.

ВГ