Pages

21 February 2008

Ipak ima razlike

Danas nisam išao na posao, ostao sam u Požarevcu. Rekoh, da izbegnem gužvu, a mogu baš i da radim od kuće.

Loš potez. Miting mi je organizovan bukvalno ispod prozora, tačno u podne. Tome je prethodilo 2 sata patriotskih pesama, koje su puštali na razglasu. I nekoliko, za mene, smešnih trenutaka. Recimo, dok je išla pesma "Ko to kaže, ko to laže, Srbija je mala", jedan čovek, koji je iza mene kupovao burek, uz osmeh reče - "Ma kakvi mala, veća nego ikad!".

Elem, bilo je jedva sto ljudi, nijedno preduzeće nije organizovano poslalo ljude. Čak ni zaposleni u opštini nisu morali da dođu (a na vlasti su SPS, Radikali i Karić), a ni decu iz škola nisu dovukli. Sve u svemu, bleda senka onoga od pre 20-ak godina. Ni zastava, ni klicanja, ni poziva na genocid i obračun sa političkim protivnicima. Vrlo, vrlo mlako.

Šta više, gradonačelnik (iz SPS-a) je samo tri puta pomenuo "Kosovo ravno" (tim rečima), jednom-dvaput da je to "srce Srbije" i čak dva puta Evropsku budućnost Srbije.

3 comments:

Anonymous said...

ja sa posla se spustam iz knez mihailove i vidim ili napaljene klince ili neke bogtepita odakle likove propale. istina, islo je i par ljudi koje znam tominih glasaca, uglavnom mislim da si manje vise u pravu nema vise tu tolike energije, ipak je tadic dobio izbore a jos se mora imati uvidu i da je deo tominih glasaca nisu nacionaklisti.

Anonymous said...

kad vidim onu ivanu zigon...

nego jelnekozna sta je sa tadicem, izvukao se da ne prica? :)

Anonymous said...

eto ja mislio da ce da se srusi cijeli svijet kad ono...