Pages

26 September 2007

Nekom majka, nekom maćeha

Često se potenciraju negativni aspekti globalnog zagrevanja. Uglavnom se zanemaruju dobri aspekti. Međutim, meni je jasno (ako do otapanja glečera uopšte dođe) da će nekome biti lošije nego danas, ali i da će nekome biti i bolje. Mnogo bolje. Recimo, stanovnicima Sibira, Kanade ili Švedske.

Zanimljivo je da takvih "redistributivnih" efekata ima i na mikronivou.

Pogledajte ove cool slike na Bob Rock blogu. Slike pokazuju da bi podizanje nivoa mora spojilo Skadarsko jezero sa Jadranom, čime bi Podgorica praktično izašla na more. Takođe, Bosna bi imala mnogo dužu obalu nego danas. Naravno, stradale bi Albanija i Hrvatska, ali nije u tome poenta. Poenta je da rezultat globalnog zagrevanja ne bi bio loš za sve. Bilo bi i dobitnika.

2 comments:

Anonymous said...

Sad bi neki naši političari rekli:"Ali time će ostati bez 15% teritorije".

Anonymous said...

Hehe ovo je super, ja sam se tako oduvek lozio na to da ce more da se izdigne u Boki pa ce mi gajba biti blize plazi, al mi je bilo trulo da kazem.