Pages

28 April 2007

Garda svetog cara Lazara

Ovo je odlična vest. U Kruševcu se formira dobrovoljačka Garda svetog cara Lazara da ratuje za Kosovo.

Prvo, apsolutno podržavam ovakve ratove. Dobrovoljci s jedne, dobrovoljci s druge strane. Uslov bi bio da ne ratuju po gradovima i selima, da ne uznemiravaju živinu, nego u šumi, polju, gde god im odgovara. Gazimestan je odličan za to. U srednjem veku su ratovi bili takvi. Kneževi ili carevi okupe plaćenike i ratuju. Običan narod i ne zna da se vodi rat.

Drugo, sada se vidi koliko ih ima. Stotinak za sada, a prema proceni samog organizatora pet hiljada u celoj Srbiji. Dodaj tu Tadića, Koštunicu, Tomu i ostale. Očigledno je da onih ostalih sedam miliona devetsto devedeset pet hiljada Srba ima preča posla.

29 comments:

Anonymous said...

"U srednjem veku su ratovi bili takvi. Kneževi ili carevi okupe plaćenike i ratuju. Običan narod i ne zna da se vodi rat."

Nisam neki poznavalac istorije ali mislim da ovde bar delimicno gresis. Jeste da u srednjem veku obicni ljudi nisu bili vojnici ali po onome sto sam ja procitao bilo je jako mnogo pokolja, odvodjenja u ropstvo, pljacke itd, dalje dolazilo je do perioda masovne gladi i bolesti itd. Procitao sam da je u protestantsko-katolickom ratu teritorija svetog rimskog carstva izgubila 20-30% stanovnistva.

Druga stvar, gresis sto stavljas Tadica u isti kos sa ovima

Slaviša Tasić said...

Znam da delimično grešim, bilo je i prisilne regrutacije, na stranu kolateralna šteta. Ali dobrovoljne plaćene vojske su bile česte sve do pojave nacionalnih država.

Unknown said...

Napustio sam fakultet da bih otisao u tadasnju Vojsku Jugoslavije,otisao kao buduci ing. masinstva...Posle 27 dana u Beogradu odlazim na Kosovo,sa jos 9 drugova iz jedinice,4 dana kasnije bivam rasporedjen u vod za protivteroristicka dejstva.Tri puta me je zakacio geler...Jedan mi je i dalje u vratu.Od nas 9 vratilo se petoro.Posle povlacenja sa Kosova prvo sto su nam rekli da na sve zaboravimo,vratili nas na obuku i prvog dana smo gle cuda ucili pusku.Posle vojske sam otisao do fakulteta gde su mi rekli da sam izgubio status redovnog ucenika,na birou za zaposljavanje do danas nisam uspeo da dobijem zdravstvenu knjizicu da izvadim prokleto gvozdje iz vrata.Dobio poziv od Jedinice za specijalne operacije, sa njima bio do njenog kraja.Mozda sam i bio kao sto Slavisa kaze placenik ali ni sekund se ne bih dvoumio da se vratim dole i zavrsim ono sto sam zapoceo.Ne zelim poistovecivanje sa onim prikazama u uniformama u Krusevcu ali onaj jad i beda od ljudi koja je ostala dole
na Kosovu je mene drzala za ruku i molila da ih ne ostavljamo i ja svakog dana zivim sa tim.Mozete reci da gresim, da sam nacionalista ali ja kazem da smo moje kolege i ja pored svega sto nam se pripisuje donori kostane srzi, koze, krvi,a toga nikad nece biti u stampi ,u vestima ...Vec samo majice,majice i opet majice .
I mislim da je sve to najmanje sto
mozemo...A ako nuzda natera da budemo radikalniji,boze moj pa i to je za ljude.

Slaviša Tasić said...

Nebojsa, plaćenici su u redu. Nije u redu samo nasilna regrutacija.

Za to što je JSO u lošem svetlu nije kriva štampa, nego sami delovi JSO koji su bili umešani u ubistvo premijera, vi treba pre svega njih da krivite. Mada smo se izjasnili na ovom blogu da je ta zabrana majici budalaština.

Anonymous said...

Nebojsa svaka cast. Srbin sam brate, po rodjenju,uverenju i po opredeljenju. Zao mi je sto ova drzava nema sluha za junake. Drago mi je zbog formiranja "DOBROVOLJACKE GARDE SVETOG CARA LAZARA" bas u ovom momentu kada je tesko biti Srbin u Srbiji, kada su junaci na meti drzave, sad kad je najteze. Nisu jos ni posteno oformili gardu a vec ih hapse. Srpska policija. Ima logike, pa i Naser Oric je bio pandur u Srbiji.To kako su muslimani branili njega treba da nam bude za nauk. Uskoro ce u svim gradovima Srbije da se oforme dobrovoljne jedinice poput garde, i bitno je sto je vest o formiranju garde u Srbiji odjeknula kao bomba. A zvuk se krece u talasima, zato ce garda postati jedna od mnogobrojnih srpskih divizija. Najbolji dokaz ove teorije je i novonastala situacija u skupstini :-). Svim Srpskim junacima porucujem da ne nasedaju na "dobronamerne" diskusije u kojima dobrovoljce nazivaju placenicima. Ako nismo bili kukavice, nije nas policija vukla u vojsku, nismo vatali veze da nas izvuku iz vojske ili sa ratista nemojte nas brkati sa placenicima. Protiv njih se mi borimo. Nebojsa, ja i mnogi drugi smatramo da ima zasta da se borimo. To su Srpstvo, Srpski narod, Srbija i naravno Pravoslavlje. Ako je to moneta onda mi jesmo placenici.

Gavrilo's Princip's

Lazar Antonić said...

Nisam bas siguran koliko je ovo sto se desava u skupstini signal da se vecina zalaze za formiranje gardi i slicno. Videcemo koliko ce ta opcija dobiti glasova posle sledecih izbora.

Meni se pre cini da u Srbiji ima junaka za jednu internet diviziju, a nikako za po jednu gardu/diviziju u svakom gradu.

Anonymous said...

Moram priznatida ni meni nije jasno sta se desava u skupstini. Za sada je dobro sto postoji jos jedan legitiman organ,nastao kao psledica izbora, koji ce moci da raspravlja i odlucuje o novoj rezoluciji (koja ce nam biti ponudjena iz saveta bezbednosti) vezanoj za Kosovo i Metohiju. Odkad je pocela izborna kriza jedini legitiman organ vlasti je bio predsednik B. Tadic. Pitanje je dali ce konacan dogovor, ako ga bude biti po meri vecine ili uzih stranackih interesa, po diktatu zvanicnih i nezvanicnih evro institucija i amerike. (pisem ih malim slovom kao znak nepostovanja).Dakle kojim putem ce Srbija zavisi najvise od jedne stranke DSS (vazno je da ne zavisi od njih :-) ). Toliko sto se tice prvog dela. Sto se tice junastva, moja je preporuka da prosetate malo, upoznate nove ljude, prosirite vidike. Samo tako ce te mozda shvatiti velicinu svoje zablude. Zar mislite da su svi veterani propali u zemlju. Mozda su se ljudi koji se nisu plasili smrti uplasili propagande? A tu su i nove snage, mladici stasali u zadnjih sedam god. i dovoljno bistri da misle svojom glavom. Samo izuzetno leni ljudi se sluze tudjim zakljuccima. Zasto se ranije nisu organizovali, verovatno zato sto je vrhovni komadant B.Tadic. A zasto sad? Zato sto je ovo mozda zadnji pogodan trenutak. Bolje ikad nego nikad, mada ce svako iotezanje ici u korist nase stete.

Unknown said...

Upravo sam procitao reakciju na svoj komentar,i verujte mogu samo da vam kazem kao sto sam desetine puta rekao mojoj Jeleni da me nista nece zadrzati ili mi promeniti odluku o povratku na Kosovo samo li dodje do toga da moje prisustvo tamo moze pomoci.A inace citajuci ove komentare jedino mi je krivo sto iza jednog sjajnog misljenja ne stoji ime vec ono glupo Anonymous,ali ime kao ime je najmanje vazno ...Delo je ono za cim ostaje trag i naravno ako gore pomenuti ovo procita...Ponosno stani iza svojih reci jer veruj mi samo mozes da budes ponosan na svoj patriotski stav.Ja sam Nebojsa,ja sam pucao na njih oni na mene ,nisu na mene ostavili utisak nekih ratnika i verujte ne bi voleli da me vide ponovo tamo.Nisam ih mrzeo kao sto ih ne mrzim ni sad...Volim Jelenu vec 8 godina svim srcem i cak kada bih znao da cu tamo da odem da se nikad ne vratim ,ljudi pa pa ni sva ljubav prema Jeleni me nece zadrzati.Ja sam Nebojsa i nisam ja zapoceo rat ...Ali bih ga rado zavrsio...

Anonymous said...

neboljsja zavisi u kojoj zoni si delovao ja sam uck i jos dan danas cujem kako krici vasih pogodenih junaka mole za milost . ako slucajno odlucis da dodjes nek ti bog pomogne ja cu biti tvoja smrt. samo cu tebe traziti.cekacu te junaku ,ali ako si stvarno vojnik , ne diraju se civili . vasa vojska iskazala je junastvo na civilima .

Anonymous said...

neboljsja zavisi u kojoj zoni si delovao ja sam uck i jos dan danas cujem kako krici vasih pogodenih junaka mole za milost . ako slucajno odlucis da dodjes nek ti bog pomogne ja cu biti tvoja smrt. samo cu tebe traziti.cekacu te junaku ,ali ako si stvarno vojnik , ne diraju se civili . vasa vojska iskazala je junastvo na civilima .

Anonymous said...

Svaki naoruzan civil jeste pretnja i legitimna zrtva. Dzaba ste se trudili siptari da glumite zrtve, u vasu verziju Racka niko ne veruje. Eh ti civili, na jednoj Srpskoj barikadi, izmedju Hercegovine i Bosne podno Kisera, prilaze nam dva "civila" muslimana. "Dobar dan Cetnici, mi smo muslimani civili i idemo odozdo, gore svojim civilnim poslom i molimo vas da nas pustite da prodjemo. Teska su vremena,nemamo hrane idemo da kupimo stoku, posteno placamo.
Nasi-dobro ljudi moracemo da vas pretresemo, imate li dokumenta?
Oni- imamo. Bili su mi simpa, posle prvog grca i neizvesnosti onako, malo su se opustili. Kad su dokumenta pregledana, i oni pretreseni, neko od nasih se dosetio: "Ajde obrezani skinite kosulje." Nije mi bilo odmah jasno, ali gle iznenadjenja, civili na ramenima imaju tragove od remena (kaisa za pusku). Dugorocno nosenje oruzija ostavlja modrice i neretko zuljeve na nenaviknutim. Naravno odmah smo ih uhapsili, pozvali narodnu (citaj Srpsku) miliciju. Jos mi nije jasno kome su to oni ikad bili mili :-). Ta dva muslimana su odvedena na obradu, nisu glumili ludilo i ispostavilo se da znaju dosta korisnih informacija. I ako su bili samo neka vrsta na brzinu sklepane formacije, seoske straze takoreci, nisu bili nesto aktivni, nisu imali nikakve veze sa jednim logorom za Srbe u tom regionu. Ali iako nisu nosili uniforme, i nisu polozili zakletvu oni nisu bili civili. Na prvoj razmeni su razmenjeni, a da im ni dlaka sa glave nije falila, cak su i pare dobili nazad. Sreca njihova da je to bilo primirje, takvo ponasanje vojske RS u vreme primirja bilo je njihov glavni problem, zato su stalno provocirali. U vreme ratnih operacija ova dvojica bi platili glavom. Svaki civil je potencijalni vojnik, a svaki naoruzani civil je legitiman cilj. To vazi za nase Balkanske uslove: gerilskog rata, specijalnog ratovanja, ubacivanja u neprijateljsku pozadinu, ne postovanja primirja, ne jedinstva od vrha pa do repa (dokaz je gomila raznoraznih milicija u svim zaracenim nacijama), turbulentan politicki zivot, Hajducka i Uskocka tradicija, itd.
Inace Nebojsa hvala za komplimente, a sto se tice mog potpisa o meni govori isto koliko i tvoj o tebi. Jer sta je Nebojsa osim sto je veoma lepo musko Srpsko ime, to je samo sest slova. Svako moze da sedne za tastaturu i napise bilo sta, cak i ovi navodni teroristi iz "kzk". Kao sto si lepo primetio, ostatak komentara govori ko smo i sta smo. Iz razloga bezbednosti ostanimo pri ovome. I naravno da sam ponosan, i zahvalan sto to mogu da budem. Patriotizam me odvaja od zavedenih u ocaj i letargiju, onih koji se plase i od sopstvene senke.Za te ljude imam podeljena i pomesana osecanja imisljenje, nikako mi nisu jasni. Boje se i misle da nije dobro i da se ne radi dobro, a nisu spremni nista da menjaju. Politicari su ih ubedili da ce biti samo gore, ako nesto pokusaju. Kao da su ti politicari proroci pa unapred znaju. Sto se tice "strucnjaka" i analiticara, pokazali su sta znaju. Tako se jedan deo naseg naroda zatvara u sebe, svoje male svetove, podizuci nevidljive barijere, izoluje se od drugih, poput budista u njihovim hramovima, koji se mole za celi svet, a nemaju sluha za patnje i probleme naroda u svojoj okolini. Tako se ljudi otudjuju, i odrodjuju a nihovi zidovi se na kraju ipak poruse, jer je takva sudbina zida. Inace te barijere, sebicnosti i narcizma, kada ljudi misle i ulazu samo u sebe, bas kao i svaki drugi zid mogu da se poruse ili uruse, spolja ili unutra. I jednom kad se to desi ovi likovi postaju ocajnici glasnici defetizma, proroci haosa. Tako tonu jos dublje, narod im se sklanja sa puta, kao da su gubavi, ali ih slusa kao da su mudraci. Tako se beznadje siri. Voli ovaj narod da drami, ali oko pogresnih pitanja trosi energiju. Ne shvata narod da su ti poltroni novog svetskog poretka, zatvorili svoje oci, usta, srce i um. Da su iskljucili sluh i mozak, da nebi morali da cuju, vide, i osete stya se desava. Glumeci prosvetitelje na trgovima recituju nabubane lekcije. U pocetku su bili prozirni, zamuckivali, i gubili se kod svakog pitanja, ali sad su bezobrazni, ne odgovaraju bez predhodnih konsultacija. Sa kim pa razmislite sami.
Inace nasim "prijateljima" iz "ovk" preporucujem da se dobro sprijatelje sa kforovcima. Mozda vas prime u Bonestill kad mi pritisnemo.




-Gavrilo's Princip's-

Anonymous said...

Vidis takozvani uck veteranu nadam se da ces dobro razmisliti u kojoj Zoni ti sedis u mraku i citas moj komentar pa ces se valjda sledeci put potpisati kao covek koji stoji iza svoje reci a ne da mi dva puta ostavljas isti komentar,jer ja sam te be shvatio i u prvom a verujem da tebi jos uvek nije jasno sta sam ja ranije rekao.A voleo bih ne da pucam na tebe vec da za pocetak sedim preko puta i da mi lagano kako verovatno samo ti znas ispricas svoju mucenicku pricu,jer mozda me ubedis da ja gresim pa ti onda budem zahvalan do kraja zivota.A veruj mi zudim za dobrim argumentom...

Anonymous said...

nebojsa /nebojslja/.ja te svatam i zao mi te je , sto se tice mucenicke price to si ti ispovedao osebi ,i vidim da vasi psiholozi su beda jadna.nisam pogresio sto sam dva puta klikovao jer svatam tvoj kapacitet rezonovanja,budi iskren ireci mi gde su bili tvoji foteljasi dok si se ti srao od straha ? razlika izmedju mene itebe jest da si ti bio placenik za svoju zemlju /srbiju/ dok sam ja za moje kosovo otiso dobrovoljno ginut.ps.nisam u mraku za to se brine moje drustvo ,da mi nista ne fali,sada zivim ko mali bog. nebojslja pozdrav od OVK oca . le te roj e lavdimshmja UCK . ko sam? otom potom.

Anonymous said...

nebojsa ukakio si se ovk

Anonymous said...

gukni golube .

Anonymous said...

jebi se prevarantu .pozdrav od uck

Anonymous said...

Garda ce da vam jebe mater !!! Videcemo cije je kosovo.

Anonymous said...

pedercino dali si zaboravio pashtrik?secam se jednog krika,dejane jel si ziv?javi se molim te,pa nije to nista sta te sada ceka,kad sam dosao u pristinu nasao sam dosta serbalja zene i deca ali nisam dirao to,dok vi junaci samo sa nejac znate ratovat,to je vase junastvo.pedercino cekacu te.

Anonymous said...

nebojsa pozdravi tvoje junake,nemoj se plasit !zao mi te je sto jos nisi svato da si konacno izgubio KOSOVO ,i tako da tvoje rane odose uzalud, budala gresi dva puta.kazacu ti moje ime ako ti meni kazes imena onih pedera albanaca u vasu gardu

Anonymous said...

pederi usrani jebacu vam mater .shpetim sa PASHTRIKA

Anonymous said...

UCK UCK UCK UCK UCK UCK UCK UCK

JSOLegija said...

Nabicu ti ja chetnichki noz u dupe pa cesh videto OVK mamu li ti jebem muslimansku , kosovo je srpsko jebem li ti sve ,sve cemo da vas pokoljemo decu na nozeve da vam nabadamo jebem li vas u usta kucheca.

JSOLegija said...

Ushli smo vam 17 km u vash psecu jazbinu takozvanu Albaniju , a i opet cemo vas klati i proterati u usta te jebem shiptarska i zenu ti jebem psecu.

Anonymous said...

takozvani JSOllegija nisam ja musliman pederu serbski ja sam albanac cistokervni sreca tvoja sto te nisam sreo proso bi ko onaj ruski peder bez pola usrane glave .po tvom odgovoru vidim da si se usrao.sto se tice tvoje smerdlive zene ja je necu jebat,jer imam profinjeni ukus,osim ako je neka dobra picketina ,jer vi usrani serbi ne mozete jebat od smerdljive slive. imamo mi pametnih momaka koji su izmislili viagru pa i to vama ne pomaze,ps. nebojsa nemoj dozvoljavat dupeglavcima da ispoljavaju svoje pederska komplekse,ovaj ti nije garant neki ratnik vidise da je neki derkacija.

Anonymous said...

Psoto vidim da ovde ima nekih balavandera koji se junace a na prvi pucanj bi se usrali...
Anonimni ako si toliki junak kao sto pricas dodji u centar Beograda pa kazi sve ovo sto si ovde napisao pa cak i sa svih tvojih desetoro brace,niko od vas ne bi ostao ziv ni 15 minuta-jer moja jedinica je svuda rasprostranjena pa cak i u ovom momentu imamo ceo bataljon na Kosovu..A vec smo vam poklali i pobili stotinak siptarske brace 2005. kad ste mislili da mozete da pobijete KFOR-ovu jedinicu koja je cistila minska polja...
A posto si cistokrvni siptar objasni ovde zasto sebe nazivas Siptarom a ne Albancem???
Ili ces ja da ti objasnjavam tvoje poreklo??

A sto tice ostalih koji ovde iznose tvrdnje da su pripadnici JSO sami krivi jer pucali na Djindjica,jedno pitanje:koliko snajperskih timova je bilo ukljuceno u atantetu na Djindjica i sa kojih je sve pozicija pucano??
Nisu ljudi krivi sto ih ih demokratski kontrolisani mediji satanizovali iako su mnogi svoje kosti ostavili na Kosovu braneci narod..
Slavisa Tasicu gde si ti bio u vreme kad se na Kosovu pripadnici JSO borili sa Siptarima???
Posto sigurno nisu bio niti u VJ niti na Kosovu nisi kompetentan da sudis o JSO niti o njenim pripadnicima..
Meni je pripala ta privilegija i cast da se upoznam i radim sa tim ljudima,i ne stidim se da to javno priznam,za razliku od nekih koji ih pljuju na sva usta a da cak i ne znaju nista o tim ljudima..
Meni je PMA-1a (nebojsa ce zasigurno znati od cega je ova oznaka)umalo otkinula nogu dok sam spasavao druga koji je bio ranjen,a nas je bilo 10 u jedinici plus jedan ranjenik-uz to sam ja bio i dezurno orudje-tad sam spavao 10 sati za nedelju dana..
Ja sam u ostao u sluzbi cak i nakon tog pakla i jos uvek cu biti dokle go bude posotjala VBA..
I kao sto Nebojsa rece opet bih se vratio da zavrsim zapoceto,a i hocu od proleca ce puci bure baruta

Anonymous said...

Ne mogu da verujem kako jedna rec moze izazvati toliko glupih komentara. Nista nije u nasim rukama. Siptari se kurce jer su Ameri na njihovoj strani...I U PRAVU SU! Ono sto Ameri odluci da treba bit-bice. A Rusija...hahahah naravno braca Rusi , uvek se oslanjamo na to,ali oni nece nista...kao i do sada. Ne znam sto gubite vreme i energiju na ovo, to je vec unapred zavrsena stvar, ma da i ja ne zelim da je tako...TO JE SUROVA REALNOST!

Anonymous said...

zao mi je samo srbocetnika sto i dan danas pisu gluposti i koje kakve besmislice. ubiti zabiti zaklati protjerati to ste znali da cinite samo golorukom narodu.. ali ovaj put vas cekaju naoruzani do zuba, cak sto vise da bude sjajno ono sto je bajno kada vam se kosovari odcjepe totalno pa naprave veliku albaniju. onda dolazi na red Vojvodina i Sandzak
i ostaje naravno ono sto je uvjek bilo i bice BEOGADSKI PASALUK.
na kraju ce vas reda radi neko nabubati i prestavljacete se kao Turci jer ce vas biti sram zvati se Srbi. Zelim vam puno srece u beogradskom pasaluku i sto vise grobnica a manja nataliteta u buducnosti.

bivsi HOS-ovac
djed glavni predvodnik cete ustasa u jasenovcu.

Anonymous said...

svi vi srbi i cetnici se spremaj te na Rat ali u Srbiji medju svojima jedva cekam da vidim kako vitaminska C zastava postaje samo coca cola... sami ce te se vi pobit a onda cemo vas mi napasti i zavrsiti vase probleme. Dosta su vas turci pustili da zivite poreko 500 godina sad vam dolazi ono sto vas je cekalo. a to je TURCIZAM I PASHALUK.

Bjezi srbin bjezi preko drine, a s druge strane cekajuga srbske MINE.

jebem li vam natalitet vas uskorocemo da vas koljemo

З. said...

videćemo šta vreme nosi,mamu vam jebem ustašku.vas jedino mrzim više od šiptara! kroz svu istoriju ste se krili i bežali,najgora ste nacija na svetu...a vi šćiptari....daće bog,biće drugi kosovski boj!