Pages

07 November 2007

ESPI Institut

ESPI Institut iz Beograda je dobio Freda Utley nagradu za 2007. koju dodeljuje Atlas fondacija. Čestitke dobitnicima. Ja nažalost ne znam mnogo o ovom institutu. Nagrada je dodeljena zbog letnjih škola koje ovaj institut organizuje. Na njihovom sajtu možete da pročitate da su bili deo G17 instituta i da su formirali novi institut pošto je G17 postala politička partija. Bar sam ja tako shvatio. Na sajtu se vidi da su fakultativna predavanja skoro držali usual suspects, Mlađan Dinkić, Radovan Jelašić, Branko Milanović i Milko Štimac.

Bilo bi lepo da nam neko kaže nešto više o ovom institutu. Da li su zaista liberalni? Na Atlasu piše da uče ljude austrijskoj ekonomiji. Nisam mogao da nađem na njihovom sajtu nigde potvrdu da su dobili nagradu. Da je se ne stide možda? Da li je neko bio kod njih u letnjoj školi? Kakvi su utisci? Piše da su think tank mada ih nešto ne viđam po medijima. Možda sam samo ja neobavešten. U svakom slučaju im čestitam.

2 comments:

Ivan said...

Ogranicavanje ljudskih prava, nacionalizacija kompanija, povecanje uticaja drzave, a sve navodno zarad socijalne pravde, uvek na kraju dovodi do pucanja i mrtvih:

At least 2 shot in Venezuela

Anonymous said...

Nagrada je dobijena za poslednju letnju skolu

http://www.institutespi.org/serb/2007letnjaskola.htm


Eclectic