Press i ostali mediji u Srbiji bi mogli da uče od B92. Umesto da apeluju na državu,
B92 je samostalno pokrenuo akciju za kupovinu stana Čaviću, koji se juče i uselio u svoj stan.
Blic:Dom Miloradu Čaviću obezbedio je Fond B92, koji je krajem prošle godine pokrenuo kampanju „Čavića za komšiju“. Na TV B92 emitovano je svega nekoliko spotova sa pozivom privrednicima i to je bilo dovoljno. Vrlo brzo su obezbeđena potrebna sredstva za uređenje i opremanje njegovog stana. I Tadić je imao relativno dobar komentar:
Drago mi je što je dobio stan, ali žalim što zbog zakonskih prepreka nije mogla da mu ga dodeli država. Ja ne žalim, ali dozvoljavam da Tadić ima drugačije mišljenje.
Jedina mana celoj priči je što su neki od donatora i državne firme, poput Građevinske direkcije Srbije, tako da ispada da poreski obveznici ipak posredno finansiraju Čavićev stan. To već nije problem B92 i pitanje je za Građevinsku direkciju. U svakom slučaju bilo bi dobro kada bi i ostali mediji počeli ili nastavili da organizuju slične akcije umesto što vrše pritisak na vladu da razbacuje novac poreskih obveznika, a potom imaju obraza da ih kritikuju zbog velike državne potrošnje.