1. 20 under 20 video - inicijativa Petera Thiela. Ako imate ideju, javite im se.
2. Tuča metlama u Crkvi Hristovog rođenja.
3. Predlog zakona u Kaliforniji koji bi zahtevao upotrebu kondoma u porno filmovima. Iza predloga ne stoje političari, već zabrinuti građani.
4. Ko u Americi čita naučne radove o literaturi? Skoro niko.
5. Kanada se povlači iz Kjoto protokola, najavljuje ministar ekologije.
He said meeting Canada's obligations under Kyoto would cost $13.6bn (10.3bn euros; £8.7bn): "That's $1,600 from every Canadian family - that's the Kyoto cost to Canadians, that was the legacy of an incompetent Liberal government".
6. Gde investira kineski državni investicioni fond, u Afriku, Bliski Istok, Rusiju, Brazil? Ne, 60% je investirano u SAD:
7. Da li su prave elektronske knjige konačno stigle?
8. Blogovanje pre kompjutera - kako je Martin Luter koristio socijalne mreže u vreme reformacije.
9. Možda te brze pruge i nisu tako sjajna ideja - kažu kineske vlasti.
10. Francuska, Turska i genocid.
The French law requiring people to refer to the massacres as a genocide is wrong; the Turkish law that prohibits people from calling the massacres a genocide is also wrong. Neither law should exist; both countries should step down.
11. Preporučujem gledanje serije Sherlock, kod koje je najzanimljivije to što se dešava u današnje vreme. Između ostalog, Sherlock Holmes ima svoj sajt/blog "Science of Deduction", a Dr. Watson je povratnik iz rata u Afganistanu. Prva sezona je imala tri epizode/filma, a toliko je najavljeno i za drugu.
12. Igrao sam Assassin's Creed: Revelations preko praznika. Sjajna je igra, ali me je sve vreme po malo mučilo to što je igra postavljena tako da moraš da budeš na strani Turaka i boriš se protiv Vizantinaca koji pokušavaju da vrate dinastiju Paleologa na vlast. Najčudnije je to što je igra pretežno razvijena u Ubisoftovim filijalama u Bukureštu i Kijevu. Igra se pretežno odigrava u Konstantinopolju/Istanbulu početkom 16. veka.
13. Kad smo već kod toga, pogledajte neke od zanimljivih podataka koje objavljuje The Entertaintment Software Association:
2. Tuča metlama u Crkvi Hristovog rođenja.
3. Predlog zakona u Kaliforniji koji bi zahtevao upotrebu kondoma u porno filmovima. Iza predloga ne stoje političari, već zabrinuti građani.
4. Ko u Americi čita naučne radove o literaturi? Skoro niko.
5. Kanada se povlači iz Kjoto protokola, najavljuje ministar ekologije.
He said meeting Canada's obligations under Kyoto would cost $13.6bn (10.3bn euros; £8.7bn): "That's $1,600 from every Canadian family - that's the Kyoto cost to Canadians, that was the legacy of an incompetent Liberal government".
6. Gde investira kineski državni investicioni fond, u Afriku, Bliski Istok, Rusiju, Brazil? Ne, 60% je investirano u SAD:
7. Da li su prave elektronske knjige konačno stigle?
8. Blogovanje pre kompjutera - kako je Martin Luter koristio socijalne mreže u vreme reformacije.
9. Možda te brze pruge i nisu tako sjajna ideja - kažu kineske vlasti.
10. Francuska, Turska i genocid.
The French law requiring people to refer to the massacres as a genocide is wrong; the Turkish law that prohibits people from calling the massacres a genocide is also wrong. Neither law should exist; both countries should step down.
11. Preporučujem gledanje serije Sherlock, kod koje je najzanimljivije to što se dešava u današnje vreme. Između ostalog, Sherlock Holmes ima svoj sajt/blog "Science of Deduction", a Dr. Watson je povratnik iz rata u Afganistanu. Prva sezona je imala tri epizode/filma, a toliko je najavljeno i za drugu.
12. Igrao sam Assassin's Creed: Revelations preko praznika. Sjajna je igra, ali me je sve vreme po malo mučilo to što je igra postavljena tako da moraš da budeš na strani Turaka i boriš se protiv Vizantinaca koji pokušavaju da vrate dinastiju Paleologa na vlast. Najčudnije je to što je igra pretežno razvijena u Ubisoftovim filijalama u Bukureštu i Kijevu. Igra se pretežno odigrava u Konstantinopolju/Istanbulu početkom 16. veka.
13. Kad smo već kod toga, pogledajte neke od zanimljivih podataka koje objavljuje The Entertaintment Software Association:
- The average gamer is 37 years old and has been playing for 12 years. Eighty-two percent of gamers are 18 years of age or older.
- Forty-two percent of all players are women and women over 18 years of age are one of the industry's fastest growing demographics.
- Today, adult women represent a greater portion of the game-playing population (37 percent) than boys age 17 or younger (13 percent).
- Twenty-nine percent of game players are over the age of 50, an increase from nine percent in 1999. This figure is sure to rise in coming years with nursing homes and senior centers across the nation now incorporating video games into their activities.