Tema nema nikakve veze sa ovim blogom, ali mi je priča bila suviše zanimljiva da bih je ignorisao. Stiven je, naime, prvi sportista sa južne hemisfere koji je osvojio zlatnu medalju na zimskoj olimpijadi. A način na koji ju je osvojio je neverovatan.
Stiven se takmičio u brzom klizanju i ranih devedesetih je bio među najboljima na svetu, ali je do olimpijade u Solt Lejk Sitiju 2002. godine već uveliko bio na zalasku karijere. Onda je krenuo neverovatan splet okolnosti.
Prvo je četvrtfinale, iz kojeg u polufinale idu dvojica, završio kao treći od pet, ali je jedan od prve dvojice diskvalifikovan, pa je ipak ušao u polufinale. Onda je u polufinalu do pred kraj bio poslednji, peti, sve dok se trojica ispred njega nisu sudarila i on kao drugi ušao u finale. Najneverovatnija stvar se ipak desila u finalu - iako je bio ubedljivo poslednji, sva četvorica ispred njega su se sudarila i popadala i on je ni kriv ni dužan uzeo zlato.
Priču sam nedavno čuo od jednog druga, a setio sam je se čitajući post Stivena Lendsburga.
25 February 2010
Železnica
Kategorija:
Privatizacija
Sada transport kod nas košta oko 25 evra po toni, a treba da padne na 15 evra, kao što je u okruženju. Zato sada idemo u reformu železnice. To pre svega znači da se odvoji transport od infrastrukture. Transport mora da se liberalizuje i da bude otvoren, slično otvorenom nebu u avio-saobraćaju. Ko bude želeo, moći će da konkuriše za licencu, da kupi vagone i sam obavlja transport. Prvi će se Miodrag Kostić uključiti u to, jer čovek samo traži da ga pustimo da obavlja transport, a sam će da angažuje vagone i da prevozi tri miliona tona robe barskom prugom. I treba ga pustiti, i to odmah.
Verovali ili ne, kaže ministar Mrkonjić.
Verovali ili ne, kaže ministar Mrkonjić.
Subscribe to:
Posts (Atom)