Prema Studiji, gradu Beogradu potrebno je 4.572 taksi vozača.
Kao što znamo, Studiju o potrebnom broju vozila u gradu uradili su stručnjaci sa Instituta za taksi i dete. Pri tome su upotrebili komplikovanu formulu za izračunavanje potrebnog broja taksija (PBT).
3 comments:
Ja se izvinjavam na neznanju ali me zanima da li je do sad bilo artikulisanih pokusaja da se Gradu predoci koliko je glupo ogranicavati broj vozila? S obzirom da s vremena na vreme, a sve vise, koristim taxi bilo bi lepo da cene padnu.
Marko dig.
Mislim da artiulisanih pokusaja nije bilo (sta god podrzazuvali pod "artikulisanim").
Mislim takodje da su ljudi u Gradskoj skupstini vec u potpunosti svesni gluposti ogranicavanja broja vozila, sto ne znaci da nece to i uraditi. Odnosno, ako ja to sve dobro shvatam, oni i jesu vec doneli propis kojim se broj vozila ogranicava, ali gradska inspekcija ne sprovodi taj propis onako efikasno kako bi taksisti voleli. I to je, valjda, problem.
A cene, bojim se, nema sanse da padnu. Cena nafte raste, standard stanovnistva raste, konkurencija opada. Sva tri faktora vode ka rastu cena...
Jedini, od srpskih političara, koji se zalazao protiv ograničavanja broja taksista je Aleksandar Vučić. Mada ne verujem da je to govorio jer ceni liberalizam već verovatno samo da bi bio protiv odluke gradske vlade.
Što se tiče cena taxi prevoza, prošle godine sam bio u Atini i bio sam prijatno iznenađen, cena taxi-usluga je niža u Atini nego u Beogradu. Pri tom, u Atini se vozite u novim mercedesima a ovde, uglavnom, u automobilima starim 10-ak godina.
Ko ne veruje: "There is a minimum charge for each trip of €2.50 in Athens and €2.70 in rural towns. The meters starts at €1.00.
The price per kilometer within the city limits is €0.32, and €0.60 per kilometer outside city limits or at night (midnight to 5:00 AM) in the city."
Post a Comment