Pages

01 August 2010

Zastrašivanje poreskih obveznika

B92 predlaže poreskoj upravi da organizuje kampanju zastrašivanja poreskih neplatiša. Evo kako bi ta reklama izgledala.

“Tvoje ime je Petar Petrović i živiš u Beogradu. Imaš lepu kuću i lep auto. Lepo živiš. Ono što nije lepo je da državi Srbiji na ime poreza duguješ 112 hiljada 350 dinara. To možeš da rešiš tako što ćeš doći u poresku upravu i platiti porez. Ako to ne učiniš, doći ćemo mi do tebe. Jer Petre, ne zaboravi - mi znamo gde živiš!” Ovo bi mogla da bude reklama srpske poreske uprave, koja je jedna od najefikasnijih u Evropi.

Marko je već imao post na ovu temu. Zaključio je da je ova reklama bila preoštra za Pensilvaniju. U Srbiji bi možda bila i ne primenljiva. Moj najbolji prijatelj ne živi na adresi na kojoj je prijavljen već 15 godina.

2 comments:

Zvonko said...

Pa znamo i mi gde vi zivite gospodo.

perica said...

Komentari na B92 su bolji nego što sam očekivao. Raja sasvim dobro shvata šta je porez. That's the spirit!