Pages

01 January 2010

Zbogom austrijskoj ekonomiji

Boettke je odlučio da promeni brend. Naime brend austrijske ekonomije je po njemu počeo da predstavlja problem u širenju ideja koje ova ekonomska škola afirmiše. Novi brend je Coordination Problem.

4 comments:

Ivan Jankovic said...

A i krajnje vreme je bilo, posto su i do sada najveci deo svoje energije trosili na kritiku Austrijske ekonomije.

Ivan Jankovic said...

Dobar komentar Lew Rockwella
http://www.lewrockwell.com/blog/lewrw/archives/45955.html#more-45955

Strile said...

Uh, to je super. Valjda se svima smučio sa svojom snobovskom metodologijom vrednovanja naučnog rada kroz filtere citiranja u main-stream časopisima, nobelabilnosti, i personalnih veza u akademskom establišmentu. Kapitulirao je jedan od glavnih zagovornika upodobljavanja austrijske ekonomije - preko čišćenja AE od rothbardovskog "kukolja" - tim snobovskim uzusima. Go

Saša said...

Nadam se da je neko čitao "obračun" izvesnog Nikolaja u vezi sa sličnom tematikom, sa Boettke-ovim pristalicama na njegovom blogu. Jako zanimljiva diskusija.