Slavišina kritika subvencionisanja marketinških troškova srpskih izvoznika je i više nego nezaslužena. Naime srpske kompanije, i državne i privatne, su konačno shvatile važnost reklamiranja u inostranstvu. Očigledna potvrda da Vesnin program edukacije daje rezultate je i odluka srpskih kompanija da se oduže vladi i plate joj reklamni dodatak u Newseeku. Aerodrom Beograd, Telefonija, Alko Grupa, Pupin Telekom i Amiga su platile stotine hiljada dolara da bi promovisale sjajnu ekonomsku klimu koju garantuje Vlada Srbije. U ostavci.
Nažalost, i među najvećim vizionarima ima nevernih Toma. Tako jedan od finansijera kampanje kaže: Takva reklama za našu firmu ne znači ništa, a suviše je skupa. Dodaje da su ipak pristali da je plate po nalogu nekog bizona iz centrale firme i naravno zbog neizmerne ljubavi prema Srbiji.
Ja verujem da će Vlada Srbije znati da ceni viziju ovih prvaka naše privrede. U najmanju ruku bi bilo fer da biznis anđeo uplati srazmerna sredstva za marketing firmama koje su platile oglas u Newsweeku i tako nedvosmisleno prizna da je tamba a ne lamba.
3 comments:
Mmmmmmm... zaljubio sam se
Kad je ovi stranci vide ima odma da krene izvoz iz srbije i povecanje ivesticija
sad cu definitivno da glasam za g17
Post a Comment