Pages

19 March 2008

U čemu je problem?

Pretpostavljam da ste više puta naleteli na tekstove tipa - "U Srbiji registrovano preko 400 političkih partija". Evo ga danas još jedan na sajtu B92, pod nazivom "Gužva u registru političkih partija". Kako može da bude "gužva u registru"? Šta, nema više strana u svesci? Nema mesta na hard disku? Posebno je zanimljivo to što se kaže da će se "uvesti red tek usvajanjem novog zakona o političkim partijama".

Meni zaista nije jasno u čemu je problem. Kakve veze ima da li je negde u neki registar upisano 20 ili 200 ili 20.000 stranaka? I zašto je to "nered" u koji se mora zavesti neki "red"?

Mogu da shvatim da bi ljudima smetalo kada bi se na izborima pojavljivalo svih 409 stranaka. Ali, ako je njih 380 i onako neaktivno, kome i zašto one smetaju?

Meni, recimo, mnogo više smeta to što postoji 55 instituta koji se finansiraju iz budžeta, jer nas oni direktno koštaju.

3 comments:

Anonymous said...

Ekonomski institut je 100% privatni.

Marko Paunović said...

Da, lose sam to rekao. Mislio sam "55 instituta koji projekte finansiraju sredsvima Zajednice nauke".

Naravno, jedan deo ovih instituta se u velikoj meri finansira na trzistu. Bilo bi lepo da "u velikoj meri" bude zamenjeno sa "iskljucivo".

Marko Paunović said...

Promenio sam i u tekstu.