Pages

31 August 2007

Još jedna lepa vest

Potpredsenik Đelić je potvrdio da je postignut dogovor da Jelašić ostane guverner, ali i da se prošire nadležnosti Saveta Narodne banke. Obe stvari su dobre, po mom mišljenju.

Dobro je da Jelašić ostane iz dva razloga. Prvo, jer je relativno dobar guverner (mada ja lično mislim da su mere koje NBS trenutno primenjuje nepotrebno oštre), a drugo, da bi se prekinula praksa obračuna sa guvernerima (prvo skidanje Dinkića, a onda i Udovički).

Takođe, mislim da je veoma dobro da se proširi uloga Saveta Narodne banke. Savet sada praktično nema nikakvu ulogu u vođenju monetarne politike, niti u oblasti kontrole banaka (suštinski, samo određuje platu guverneru, donosi budžet i usvaja završni račun NBS). Jednostavno, dobro je da postoji što više kontrola u sistemu. Posebno ako zaista budu izabrane "izuzetno kvalifikovane nestranačke ličnosti".

5 comments:

Anonymous said...

Nazalost ima i ruznih vesti:
Bush je resio da "spase" sve koji su uzimali nepovoljne "sub-prime" hipoteke:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6971746.stm

Anonymous said...

Nije ti dobar link, nece da udje

Jel mozes da ostavis nesto vise o toj temi, zanima me...

Anonymous said...

Mislim na krizu trzista nepokretnosti

Marko Paunović said...

Anon 2:

Ne znam kome je upucena primedba. Ako je meni, vidim da postoji neki problem da se otvori B92 sajt.

U svakom slucaju, vest se nalazi u okviru biz sekcije.

Anon 1: To ostavljam Slavisi da komentarise. Mene to bas ni malo ne dotice. :)

Marko Paunović said...

onda nista.... Ja sam iskopirao ovaj link koji je anonymous dao i lepo je radilo.