Pages

20 June 2007

Rođendan!

Danas je prvi rođendan Tržišnog rešenja. Hvala na posetama i na komentarima. Posebno hvala Larryju P. Jankovichu koji nam negde iz Kanade s vremena na vreme na engleskom poruči da smo izdali i socijalizam i srpstvo. Ne znam da li ste videli te komentare.

Za sada u proseku ima stotinak poseta dnevno. Dobro je što blog posećuju istomišljenici, ali je pravi uspeh tek ako smo uspeli i nekoga da konvertujemo. Menjanje ideologije je dobro, svako od nas je u jednom trenutku to uradio. Retko ko instinktivno počne kao liberal. Ja sam otkrovenje imao negde 1997. sa Friedmanovim "Kapitalizam i sloboda" u izdanju Global Booka. Posle me je Hayekov "Poredak slobode" zacementirao.

Inače, preko brojača se može pratiti kako se sve dolazi do sajta. Najveći broj su stalni čitaoci koji samo ukucaju adresu, ali svaki dan naiđe po nekoliko slučajnih prolaznika tražeći nešto na Googlu. Tipično se TR nađe na upisima kao "kapitalizam", "tržište", "demokratija" i slično, ali evo i nekih drugih slučajeva:
- mujo i haso
- najveće prevare u fudbalu
- sto evra po hektaru
- gajenje marihuane u beogradu
- šargarepa
- magarac
- garda cara lazara
- gde naručiti majce JSO
- ljubiša trgovčević
- mile luković ferari
- Hajdučka Garda Srpska
- šta kažu roditelji tenisera
- odakle potiče ime Slaviša.

Možda je neko od vas nastavio da nas čita...

3 comments:

missjk said...

E pa srecan vam rodjendan i zelim vam jos mnogo posetilaca! Vi ste pravo osvezenje u odnosu na more multifekalnih blogova, kako je neko od vas vec napisao ovde :)

Ja nisam trazila sto evra po hektaru:)) njivu nemam :) preporucio mi vas je prijatelj.

Jos jednom, sve najbolje!

Anonymous said...

cestitke :)

igipop

RainDog said...

Mnogo mi znače vaši tekstovi, pomažu da se snađem u moru svakodnevnih informacija i njihovih različitih tumačenja.
Srećno.