Pages

17 February 2021

Moj bilten

Dragi čitaoci, 

Za par dana počinjem sa objavljivanjem samostalnog biltena. Pretplatnici će dobijati ozbiljne tekstove najmanje tri puta nedeljno, na teme iz ekonomije, biznisa, tehnoloških inovacija i političkih ideja. 

Da ne biste ništa propustili pretplatite se odmah!

Iz uvoda: 

Ovaj bilten radi prepoznatljivosti nosi isto ime kao i blog, ali je njegova svrha drugačija. U poslednjih desetak godina svet su zahvatile velike tehnološke, ideološke i političke promene. Cilj biltena nije da se polemički zalaže za poseban skup ideja, iako će one neminovno obojiti moj pristup, već da bude hronika pomenutih promena i njihovih ekonomskih posledica. Očekujte pre svega tekstove vezane za savremene događaje na preseku ekonomije, biznisa, političkih ideologija i tehnoloških inovacija.

Besplatna verzija biltena omogućava Vam uvid u povremene besplatne tekstove. Pretplatom dobijate najmanje tri teksta nedeljno na e-mail, kao i pristup sajtu i arhivi tekstova. 

Hvala! 

13 comments:

M said...

Mislim da bi bilo lepo, ako nekom nije preveliki trud, da napiše koju o profesoru Pejoviću koji nas je nažalost napustio. Jeste da je ranije pisano o njemu ali ja bih kao nekonomista voleo da pročitam neki lep siže njegovog rada i života a on to svakako zaslužuje. Opet kažem, ako nekom nije teško i ima vremena

pest said...

Napisi nesto o Gregory Clark-ovoj teoriji o uslovima koji su doveli do industrijske revolucije. Ako se ne slazes s njim, posto si sledbenik Deirdre McCloskey, pisi o tom neslaganju.

Ne znam da li zivis u inostranstvu, ali ako zivis u Americi ili nekoj slicnoj represivnoj zemlji, mozda bi bilo dobro da ukljucis upozorenje da bi citaoci bili svesni, kao sto su to na primer radili Peter Arnett and Christiane Amanpoure kad su izvestavali iz Huseinovog Iraka pred pocetak Zalivskog rata, i kada im nije bilo dozvoljeno da vide sve sto su zeleli da vide ili da napisu sve sto su zeleli da napisu.
To vredi i za druge pisce na blogu, kao na primer za Ivana koji mislim da zivi u Kanadi.

Robert McCain said...

Ako vam je potrebna profesionalna pomoć za oporavak ukradene kriptovalute ili ako je poslana na pogrešnu adresu novčanika, daljinski hakirajte telefon supružnika, za pomoć kontaktirajte easybinarysolutions@gmail.com.

NOVELTY said...

PONUDA ZAJMA OD NOVELTY FINANCE"
Zdravo!!! Trebate li zajam? Ako da, preporučit ću vam da se prijavite za zajam kod Novelty Finance.

Moje ime je Davina Claire, glavni sam financijski direktor Novelty Finance i možete podnijeti zahtjev za zajam kod moje tvrtke i imati zajam na svom računu u roku od 24 do 48 sati. Primijetio sam da je mnogima tako teško dobiti zajam od svojih lokalnih banaka ili drugih financijskih institucija zbog visoke kamatne stope, nedovoljnog kolaterala, omjera duga i prihoda, niske kreditne ocjene ili bilo kojih drugih razloga.

U NOVELTY FINANCE nudimo rješenja za financiranje. Nudimo sve vrste kredita (osobni zajam, poslovni zajam i mnogi drugi). Nudimo fleksibilne i višestruke mogućnosti zajma, uključujući osigurane i neosigurane zajmove, dugoročne i kratkoročne zajmove koji su prilagođeni vašim financijskim potrebama.

Za upite/pitanja? - (Pošaljite mail na noveltyfinances@gmail.com ili nazovite / WhatsApp putem: +447915601531)

Nastojimo posuđivanje učiniti jednostavnim, praktičnim i pristupačnim.

Naša usluga je vrlo brza, pouzdana i pouzdana, a možete posuditi do 15 milijuna eura uz subvencioniranu kamatnu stopu od 3% godišnje. Mi smo prava tvrtka za kontaktiranje kada vam je hitno potreban zajam.

Nema više vremena čekanja ili stresnih posjeta banci, naša je usluga dostupna 24 sata dnevno. Možete podnijeti zahtjev za kredit bilo kada i bilo gdje na svom prikladnom mjestu pomoću telefona ili prijenosnog računala, sve što trebate učiniti je kontaktirati nas putem
E-mail: (noveltyfinances@gmail.com) ILI
nazovite i pišite nam na WhatsApp putem: +447915601531

Uvijek smo uzbuđeni što možemo pružiti financijsku podršku.

Unknown said...

Ja sam gospođica Ivan Marković iz Hrvatske, medicinska sestra u (KBC Zagreb) Imam opipljivo svjedočanstvo Želim obavijestiti širu javnost kako sam dobila pomoć od Deacona. BOŽENA DOBRAŠIN. Vidio sam svjedočanstvo na sigurnom forumu o njoj pravoj zajmodavci koja je dala zajam s 3% kamata na dobroj reputaciji. Dobio sam kredit od 25.000 eura na rok otplate od 10 godina, a otplata počinje tri mjeseca nakon što sam primila kredit ako ste zainteresirani javite joj se na email: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

isabella olena said...

Била сам повређена и сломљена када се пре седам месеци у мом браку догодио велики проблем између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. а он је потврдио да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам му све објаснила, па ми је рекао да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и он то заиста урадио. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао адресу е-поште бацача чини коју је посетио. дралаба3000@гмаил.цом. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дао, а чаролија ме је уверила да ћу вратити мужа наредна два дана. Каква невероватна изјава!! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим без повећања, тако да ме је наредна два дана, изненађујуће, звао мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др алабу на мејл: дралаба3000@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: +1(425) 477-2744.......

Naomisamuel said...

Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

Ingrid said...

Želite da se zadužite, a ne znate gde da dobijete pravi kredit?
Želite da pokrenete posao, ali nemate kapital?
Trebate li podnijeti zahtjev za kredit iz bilo kojeg razloga?
Trebate li božićni kredit?

Vaša nada je konačno tu jer Elena Nino pruža brze i pouzdane kredite, njihova usluga je 100% originalna i garantuje da ćete dobiti svoj kredit prilikom apliciranja, kontaktirajte putem e-pošte i odobrite danas na: elenanino0007@gmail.com

Hvala vam i Bog vas blagoslovio
POVJERENJE
Ingrid

Ingrid said...

Želite da se zadužite, a ne znate gde da dobijete pravi kredit?
Želite da pokrenete posao, ali nemate kapital?
Trebate li podnijeti zahtjev za kredit iz bilo kojeg razloga?
Trebate li božićni kredit?

Vaša nada je konačno tu jer Elena Nino pruža brze i pouzdane kredite, njihova usluga je 100% originalna i garantuje da ćete dobiti svoj kredit prilikom apliciranja, kontaktirajte putem e-pošte i odobrite danas na: elenanino0007@gmail.com

Hvala vam i Bog vas blagoslovio
POVJERENJE

Loan said...

Желите да позајмите, а не знате где да добијете прави кредит?
Желите да покренете посао, али немате капитал?
Да ли треба да се пријавите за кредит из било ког разлога?
Да ли вам треба божићни кредит.

Ваша нада је коначно ту јер Елена Нино пружа брзе и поуздане кредите, њихова услуга је 100% оригинална и гарантује вам да ћете добити кредит приликом подношења захтева, контактирајте путем е-поште и одобрите данас на: elenanino0007@gmail.com

Хвала вам и Бог вас благословио
САМОПОУЗДАЊЕ
Ingrid

Ayman Al_Wakeel said...

Želio bih da se zahvalim kreditno-kreditnim institucijama na divnoj i odličnoj usluzi koja je pružena za apliciranje za kredit. Veoma sam zadovoljan vašom uslugom i voleo bih da nastavim i ubuduće. Već sam uputio jednog svog prijatelja u ovu kompaniju i ubuduće ću sve upućivati samo na vas. Kontaktirajte na WhatsApp: +393512640785. Hvala vam. Primio sam zajam od 6.800 dolara od kreditnih institucija. Kontaktirajte ih ako vam je potreban hitan zajam na email: loancreditinstitutions00@gmail.com.. Uprava: +393512114999. ili +393509313766.

Zakaria Al-Salhi said...

Moj suprug i ja ne možemo dovoljno izraziti koliko nam je ova kompanija pomogla u izuzetno teškom procesu kupovine kuće! U početku smo se malo bojali koliko je potrebno za odobrenje kredita, međutim, kroz sve to, Kreditno-kreditne institucije i cijelo osoblje nikada nisu odustali od nas i ostali su uz nas i educirali nas do kraja i sada smo spremamo se za useljenje u naš prvi dom! Hvala vam puno POVOLJNI KUĆNI KREDITI od 120.000 dolara!" kontaktirajte ih ako vam je potreban zajam putem e-maila: loancreditinstitutions00@gmail.com
Whatsapp broj:+393512640785 ili +393512114999
ili email: loancreditinstitutions00@yahoo.com

Sea Power said...

Do you need a loan to pay off your bills or to set up a new business of your own etc? if interested fill act the below loan application and email us via: mrscarollinalarryfastcash@gmail.com

We Give Out Loans At 2% Interest Rate And We Offer Loans From $2,000 To $50,000,000.00, Are You Looking To Buy A House Car Or Company Or Start Up A Truck Company or Buy A Truck Or Personal Loans Or Business Loan

Your names:
Amount Needed:
Duration:
Your country:
Phone Number:

Mrs. Carolina Larry.

You can also Call or chat us Via WhatsApp number: +2349025542918

Join our Watsapp updates Link for more information👇👇
https://chat.whatsapp.com/CKP0Y5LOFAeKkJAI52LVRf