Pages

27 September 2011

Bodljikavom žicom do slobode kretanja

B92 prenosi, između ostalog:


11.00 - Misija EU na Kosovu saopštila je danas, povodom dešavanja na Jarinju gde je Kfor uklonio deo blokada, da blokade treba da budu uklonjene. "Barikade ograničavaju slobodu kretanja i treba da budu uklonjene. Na kraju krajeva, ljudi koji najviše trpe su ljudi koji žive u njihovoj blizini. To čini njihov život još težim", navodi se u Euleksovom saopštenju. 


15.09 - Vojnici Kfora u punoj borbenoj opremi sa uperenim puškama u pravcu okupljenih građana obezbeđuju bodljikavu žicu koju su postavili jutros na administartivnom prelazu Jarinje. 



6 comments:

Срђа said...

Evropske vrednosti.

fg said...

Nekom nezavisnost, nekom boljikava zica. Albanci samo jos treba da smisle kako da u potpunosti prekinu finansijisku i materijalnu podrsku koju Srbi dobijaju iz Beograda, i Srba vise nece biti na Kosovu. A to ce se desiti ubrzo!

Nemanja said...

Samo neka goloruki narod i dalje pravi barikade, filozof Santayana im je sve davno objasnio: "Those who cannot remember the past are condemned to repeat it".

Срђа said...

Mene je uvek intrigiralo, zašto je toliko teško, da ljudi uoče nasilje vlasti, bez obzira koje su vlasti nacionalnosti.

Srbi na severu Kosova, jasno i nedvosmisleno, staju na stranu slobode. Slobode trgovine, slobode kretanja. Protiv su carina, protiv barikada.

Zašto, pobogu, ostali ne mogu da razumeju, da to nije presedan, već princip, pravilo?

Milan Igrutinovic said...

Ових дана се питам да ли Хашим Тачи има свог Чеду Јовановића да у скупштини Косова говори како "границе нису битне јер ћемо ионако сви у ЕУ"? Или је и у том домену овај карикатурални провизоријум од државе "лидер у региону"?

Не тражим одговор...

Срђа said...

Kada imate situaciju da javnost ne reaguje na činjenicu da
PUCAJU NA NENAORUŽANE LJUDE

to znači da je javno mnjenje na samrti, a sa njom i elementarna čovečnost.

Biti Srbin, znači biti rob, znači biti obespravljen.

Čeda&co, samozvani, boljševički ljudskopravaški borci, ne bore se za jednakost, ravnopravnost, pred zakonom, sudom i upravom, već za sistem pozitivne diskriminacije, tačnije privilegija, razvijenih na štetu privatno zaposlenog muškarca u dobu od 20-50, pripadnika većine po bilo kom pitanju, da li nacionalnog, verskog, nekom stavu...