Pages

06 May 2011

Dobro došli u našu kasabu

Kako je ustav Srbije i odluka ustavnog suda koja ne ostavlja previše prostora za tumačenje ipak niži pravni akt od rešenja o kasabizaciji metrople imaćemo prilike da uživamo u sistematskom maltretiranju trgovaca i građana svake noći. Ja shvatam da neko ne može da pojmi ili da svesno prenebregava efekte nekog nasilja na tržištu, ali sam ovde više nego siguran da je reč o odluci koja bi i da je u skladu sa ustavom postigla nikakve rezultate, osim ako neko činjenicu pretvaranja ljudi u majmune ne smatra uspehom. Dakle, dobro došli u našu malu kasabu, možda nema gde da se kupi pivo osim na odabranim mestima posle 22h, ali zato imamo pse lutalice, inspirativno smeće, rupe na putevima i osvešćene patriote.

5 comments:

vucko said...

Možda nisam dobro shvatio - ali čini mi se da se ovo ograničenje radnog vremena odnosi samo na ugostiteljske objekte koji su u istoj zgradi sa stanovima - prosto da se smanji zagađenje bukom makar posle ponoći.

Meni to izgleda kao fer propis.

Anonymous said...

ne Vučko, nisi dobro shvatio, više nećeš biti u stanju da kupiš alkoholno piće u prodavnici posle 22.00 (bilo da je trafika, piljara, supermarket, ultra-mega-hiper-market ili benzinska pumpa) ako se ovo bude sprovodilo.

glupost, par exellence.
(mislim, ako je već neko odlučio da se to veče oždere od alkohola, požuriće da ga nakupuje pre deset, a ako se meni pripije jedno pivo u pola jedanaest pre nego odem da kuntam, ispušio sam ga)

Unknown said...

Bez veze je ogranicavti radno vreme, neka ogranice buku. Medjutim glavno pitanje posta je odluka da se svi maltretiraju sa zabranom prodaje alkohola. To je em neustavno, em postoji vec propis koji zabranjuje prodaju alkohola maloletnicima.

vucko said...

Ej ćao Vrabac :-)


A znači ima i to - e to što me nervira ovde u Britaniji - odeš u samoposlugu uveče (kad imaš vremena), napuniš ona velika kolica potrepštinama - i ako se zadržiš duže (preko magičnog 22:00) neće da ti kucaju ni pivo na kasi, tj. ništa alkoholno! Plus razvuku traku oko tog dela gde se prodaju pića, tako da te podsete da ti je džaba posao.

Znači usvajaju britanske šeme... jbmlg da li je to nekome ovde pomoglo.

U Danskoj je bilo prostije - ništa ne radi više od radnji u to vreme (dok sam ja bio samoposluge su radile do 7 uveče, a poslednja radnja u Aalborgu, kiosk na železničkoj stanici, zatvarao se u 22:00) - pa ne primetiš da ti fali baš alkohol... :)))))

Anonymous said...

Da... Ako su novosadski ugostitelji "oborili" propis odlukom Ustavnog suda, to ništa ne znači beogradskim vlastima. Postoji termin za to :)

Što se muzike tiče, to je često obično tiranisanje. Eto, jednog leta sam večeri provodio u bašti kafane, sa društvom iz kraja, tu se pevalo, sviralo i igralo. Pošto je komšiluk posećivao kafanu, nije bilo pritužbi. Ali... Žandarmi su morali svako veče da nam pokvare i kao što obično biva, sprovođenje odluka svelo se na reketiranje.