Ono što je ovde izuzetno bitno je da je jedan učesnik na tržištu naumio da postane broj 1. Od nule. To znači da nije spreman na kompromise. Bori se za učešće na tržištu i za pobedu. Da bi se odlučili na ovakav korak, morate da znate da ste bolji od ostalih. Kako bolji? Mnogo bolji. Kvalitetniji i jeftiniji. Značajno jeftiniji. Inače nećete uspeti. Bez ovoga je nerazumo ići od nule do broja 1. A kako postajete kvalitetniji i jeftiniji? Novom tehnologijom i inovacijom. Onda znate da imate mogućnost da zavladate tržištem. Jer su drugi kilavi, zastareli, neproduktivni. Sve preko leđa građana. A kada postanete broj 1, a produktivni ste i inovativni, jako vas je teško skinuti sa tog mesta.
Piše Saša Radulović.
2 comments:
Nije teško. To je rutinska stvar za antimonopolsku komisiju.
Dobar članak. A da vi vrbujete njega na TR i tako pojačate konkurenciju? :)
Što se tiče konkurencije i cene, ima jedna prodavnica u mom mestu koja radi svaki dan (i vikendom, i praznikom) od ujutru do ponoći, u kojoj su cene niže nego u maksiju i ostalim marketima. Po ceo dan neko čeka u redu i kupuje, prodavačice su plaćene u rangu nastavnika u školi. A koka kola od 2l može da se kupi po ceni 10 nižoj od preporučene. Sve sa PDV-om. To je recept za poslovni uspeh.
Post a Comment