Pages

31 July 2008

Dajte nešto konkretno

Jasno je bilo da se zahtevi novinara za posebnim tretmanom i zaštitom neće završiti samo zahtevom za službenim statusom. Službeni status se ipak ne maže na hleb.

Zato predsednik Nezavisnog udruženja novinara Vojvodine traži beneficirani radni staž za novinare, odnosno traži da im se godina rada računa kao dve. Dakle, da odu u penziju sa 45 godina.

Citat: "Ako se nadležni već toliko hvale svojom brigom za novinare i našu profesiju, neka sada pokažu i konkretnu naklonost kroz konkretnu pomoć."

Da sam novinar, bilo bi me sramota.

1 comment:

stanko said...

Ja sam neka vrsta novinara i jeste me sramota. Novinarstvo u Srbiji je na dnu. Mi nemamo novinare, nego bednike koji za koju desetinu evra svakome titraju. To je tranzicija - od bednika do malo placenih bednika. Politicarima titraju za dzabe, jer novinari sebe i dalje smatraju drustveno-politickim radnicima. Od novinara su samo gori sportski novinari. Ako tako nesto uopste postoji.