Pages

20 December 2007

TR godine - rezultati prvog kruga

Danas u 12:00 je završen prvi krug glasanja za nagrade Tržišnog rešenja. Ukupno je glasalo 68 osoba. Rezultati za Tržišno rešenje 2007. su sledeći:

Pošto nijedan od kandidata za nagradu Tržišno rešenje godine nema više od 50 procenata glasova Vladimir Gligorov i Danica Popović idu u drugi krug, gde se nadmeću za novčanu nagradu u iznosu od 500 američkih dolara. Drugi krug glasanja počinje danas i traje do srede 26. decembra u 12:00. Možete glasati putem ovog linka.

Rezultati glasanja za Netržišno rešenje 2007. su malo drugačiji:

U ovoj kategoriji imamo pobednika u prvom krugu. Slobodan Milosavljević je osvojio više od 50 procenata glasova i time ostvario ubedljivu pobedu. Čestitamo ministru Milosavljeviću, njegova nagrada je knjiga Bogatstvo naroda autora Adama Smitha.

11 comments:

Anonymous said...

a sta ako neko glasa vise puta za istu osobu? da li se to racuna?

I nikako mi nije jasno zasto ste stavili bas milosavljevica. On je cini mi se vise liberalan nego sto mislite, a i sam je to potvrdio. Mislim da on nije nesto posebno odgovoran za tu zabranu izvoza zita isl. Mnogo je gore stanje u recimo ministarstvu energetike gde su sve monopoli, zabranjen uvoz pojedinih naftnih derivata itd

Lazar Antonić said...

Samo jedan glas po računaru. Program zapisuje IP adrese i ne računa više glasova poslatih sa iste adrese.

Oko Milosavljevića se ne slažemo. On se zalagao za uredbu, on je izlazio sa saopštenjima vezanim za uredbu i ja zaista nisam čuo da je bio protiv zabrane izvoza. Na kraju krajeva njegov je resor u pitanju. Meni je zaista žao ako on nema autoritet u vladi da se izbori protiv zabrane izvoza žita ako je već protiv toga.

Za uvoz nafte se slažemo. To je podjednako besmislena mera ali nije uvedena 2007. godine i samim time se nije kvalifikovala za netržišno rešenje ove godine.

Anonymous said...

Hm.

Rekao bih da nagrada ya milosavljevica nije primerena.

Recimo neki osnovni udzbenik iz mikroekonomije... po mogucstvu sa sto vise slika.

Mislim, da ne bude suvise komplikovano?

:)

Lazar Antonić said...

Nagrada je ok. Nije nam cilj da ismevamo ministra Milosavljevića već da mu pomognemo.

Na drugu temu, zanima me za koga će da se opredele glasači Miroslava Prokopijevića. Izgleda da će oni odlučiti pobednika.

Marko Paunović said...

I mene zanima. Izgleda da on u ovoj situaciji ima najveci koalicioni kapacitet.

Anonymous said...

Prica se da je Gligorov trazio od Prokopijevica da ga podrzi u drugom krugu i da mu je ponudio polovinu nagrade zauzvrat, ali Prokopijevic, kao pravi liberal, ne zeleci da diskriminise Danicu Popovic, zeli prvo da cuje i njenu ponudu :)

Anonymous said...

"I nikako mi nije jasno zasto ste stavili bas milosavljevica."

Izgleda da Milosavljevic misli da ima jos ljudi kojima nije jasno zasto je bas on prvoplasiran, pa je objavio oglas u danasnjoj Politici (preko cele strrane) u kome im je sve lepo objasnio

MI DAJEMO...

Anonymous said...

ne razumem. Citao sam danasnju politiku, doduse preko neta i to nisam video

Anonymous said...

"zeli prvo da cuje i njenu ponudu :)"

nepristojnu ponudu? :))

Marko Paunović said...

"ne razumem. Citao sam danasnju politiku, doduse preko neta i to nisam video"

I ja sam trazio, a onda sam video da je Anonymous rekao da se radi o OGLASU u Politici, tako da toga nema na sajtu...

Lazar Antonić said...

Ja sam otišao korak dalje i kupio politiku. U pitanju je plaćeni oglas u kome Ministarstvo obaveštava poljoprivrednike da registruju svoja gazdinstva da bi mogli da dobiju beneficije iz agrarnog budžeta. U suštini servisna informacija.

Doduše, uvod je malo propagadni, gde ministarstvo čestita poljoprivrednicima na ostvarenom suficitu uvoza-izvoza poljoprivrednih proizvoda. Ministarstvo čestita i samo sebi na ostvarenju predizbornih obećanja, sto evra po hektaru i devedeset po biku.

Prilično zgodno imajući u vidu da je počela predizborna kampanja.