Pages

14 November 2007

Waterloo francuskih sindikata?

Sarkozi je krenuo u otvoreni obračun sa sindikatima. Počeo je sa reformom penzionog sistema koji zaposlenima u transportnoj industriji dozvoljava da se penzionišu sa 50 godina. Istraživanje javnog mnjenja pokazuje da 59 procenata građana podržava Sarkozija dok 35 procenata podržava sindikate. Ovo je čini mi se prvi ozbiljniji test za konzervativnog francuskog predsednika.

Situacija je krajnje ozbiljna. Sarkozi ne sme da odustane jer će pokazati da nije u stanju da sprovede program na osnovu koga je dobio mandat. Sindikati takođe moraju da istraju jer je svima jasno da je ovo samo početak i da ozbiljnije reforme tek slede. Ako sada popuste ubuduće će imati samo manje podrške. Da li je ovo stvarno početak kraja vladavine sindikata u Francuskoj? Ja se nadam da jeste.

6 comments:

Anonymous said...

sad sam pogledala ovu vasu statistiku ko je on line:

ja (engleska)
jos jedan iz engleske
jedan iz slovenije

pitam se koji je odstotak ovih sto svrate iz srbije...

Anonymous said...

ja sam iz srbije i on line sam vec oko pola sata

Ako Sarko razbije/okrnji sindikate postaje moj politicki idol. Bice to zanimljiva borba...

Lazar Antonić said...

Mi imamo pristup i malo detaljnijoj analizi poseta.

U poslednjih mesec dana su nas čitali u 45 zemalja. Najviše u Srbiji. Bivše republike SFRJ nas isto dosta čitaju. Zatim Amerika, Engleska, Nemačka, Austrija, Mađarska. Iz Engleske imamo isto poseta koliko i na primer iz Slovenije. Oko 250 za proteklih mesec dana. Za Sloveniju su verovatno odgovorni naši prijatelji iz Libertareca koji su linkovani na našemm blogu.

Otprilike 6,000 poseta za mesec dana. Čita nas trenutno oko 250 ljudi dnevno. Što je sasvim pristojna posećenost za blog koji se bavi liberalizmom u Srbiji.

Inače zahvaljujući Marku, možete da pogledate naš rejting na gongol sajtu koji meri posete ekonomskih blogova. Tu smo 64. na listi, a od blogova koji nisu na engleskom samo se jedan Turski i Portugalski blog bolje kotiraju. Naravno, verovatno postoji još blogova koje ne uzimaju u obzir, ali generalno poseta je prilično dobra. A mi se nadamo i sadržaj.

Lazar Antonić said...

Oko 75% iz Srbije.

Anonymous said...

S tim sto ovi iz Srbije blog uglavnom citaju sa posla, a vi iz inostranstva kad se vratite sa posla kuci. :)

Anonymous said...

ja bogami u zadnje vreme s posla. ali to sto sam ja cdo analiticar u ovo doba je vec skroz druga prica :))