Pages

18 November 2007

Vlada ipak ne krije budžet

Iako je Vlada prošle nedelje usvojila Predlog zakona o budžetu taj dokument i dalje nije dostupan javnosti. Sve analize će morati da sačekaju da budžet uđe u skupštinsku proceduru kada će biti usvojen po hitnom postupku. Pitanje je da li će i poslanici imati više od jednog dana da ga pročitaju. Nema veze, ionako već znaju kako će da glasaju.

PS
Što kaže moja baba, brži mi je jezik od pameti. Ministarstvo finansija je objavilo budžet na svoj sajtu. Može se naći ovde. Molim VRS da prihvati moje iskreno izvinjenje :)

4 comments:

Marko Paunović said...

Evo ga ovde :) Mada ga stvarno nema na sajtu Vlade, tako da ako su ga nesto menjali na sednii toga ovde nema.

http://www.mfin.sr.gov.yu/src/948/

Lazar Antonić said...

A ja ih iskritikovao bez razloga... Gledao sam skoro na sajt Mfina i nisam ga našao... Ustvari gledao sam 13....

Štampam ispravku...

Lazar Antonić said...

Ne verujem da je išta menjano jer je sednica bila 13. novembra a objavljen je 14.

Marko Paunović said...

Iskreno, toliko nam je los budzet i toliko iz njega ne moze nista da se vidi, da je potpuno svejedno da li je objavljen ili ne.