Pages

26 October 2007

Zabrana izvoza vs. kontrola cena

Jugoslovenski socijalizam je uvek bio mekši od sovjetskog. Dok se Vlada Srbije protiv rasta cena bori zabranom izvoza (a onda i produženjem zabrane izvoza), Putin je uveo kontrolu cena glavnih prehrambenih proizvoda. Kremlj je objavio da je kontrola cena "dobrovoljna" i uvedena "na inicijativu samih proizvođača". Nema sumnje da su imali slobodan izbor između dobrovoljne kontrole i posete finansijske policije. Naravno, kontrola je privremena, kao i naša zabrana izvoza.

4 comments:

Anonymous said...

Nagradne Igre i Pravedni Gnev Nadležnog Ministra

Dragi Moji Potrošači Roba i Usluga Dobrotvora Moje Stranke a samim tim i Naše Države,

Sinoć je Moja Ličnost bila u Jednom Poznatom Beogradskom Kockarskom Klubu Zatvorenog Tipa, gde gotovo Svako može da dođe. Sinoć se igrao bingo, i ja sam dobio glavnu nagradu, Izvesnu Sumu Novca, iako sam igrao samo šale radi. Zahvalio sam se Mom Dobrom Prijatelju koji me je pozvao, a i koji je ujedno i Vlasnik Kluba. Kada se to poveže sa dobitkom Mog Sina, koji je dobio Izvesnu Sumu Novca ovog vikenda u kladionici koju drži Konkurent Prijatelja Mog Sina, koji, opet, sa svoje strane, često ima Tačne Dojave, i kad se pomene da je i Moja Supruga ovog vikenda imala Dobitak u Igri na Sreću Jednog Državnog Preduzeća, čiji je Direktor Moj Dobar Prijatelj, onda ne možete da se otmete utisku, Dragi Moji i Još Draže Moje, da i nama Funkcionerima i njihovima Porodicama može da Grane Sunce. I posle kažu da para samo na paru ide!

Međutim, velika Sreća koja je zadesila Moju Suprugu tokom vikenda pomućena je događajem koji se desio u ponedeljak. Naime, Mojoj Supruzi nije bilo najbolje, imala je Mučenica napad dijareje, pa je sve što bi pojela izbacila iz sebe, ovako ili onako. Imala je snažno grčenje u stomaku, i da Vas, Dragi Moji, ne bih previše sada sa tim opterećivao (jer je sada ipak sve u redu), preći ću odmah na ono najneprijatnije. Kada je u jednom trenutku pala na pod dnevne sobe od grčenja i bolova, Moja Ličnost je pozvala Hitnu Pomoć. Međutim, Izvesni Bezobraznik iz te Službe je reagovao strahotno: rekao mi je, bez ikakvog neposrednog uvida, preko telefona, da oni tu ne mogu ništa da pomognu i da je najbolje da Bolesnica samo legne i pije čajeve. Ja sam mu rekao da imam Prijatelje, a on mi je rekao, citiram, „da ih ima i on i da su, eto, sada tu sa njim“. Kada mu je Moja Ličnost dala na znanje da su to Prijatelji na Položajima, on je rekao „da ga ne zanima koje Ja to Prijatelje na kojim Položajima imam, jer on rade svoj Posao, a njegov Posao je da pomaže one kojima je to najpotrebnije“. Kada sam ga Upozorio i kada sam mu rekao za Moje Velike Državne Zasluge, Taj Mladić se nasmejao i spustio mi slušalicu. Tada se i Moja Ličnost grohotom nasmejala, i to baš u trenutku kada su u dnevni boravak na čijem se podu Moja Supruga previjala od bolova ušli Moj Sin i Kćerka. Kćerka mi je rekla da sam Bolestan, ali sam Ja sve razjasnio, pa smo se svi nasmejali.

Sutradan, to jest juče, pre svih ostalih Važnih Državnih i Stranačkih Poslova, otišao sam Nadležnom Ministru i upoznao ga sa Neprofesionalizmom koji vlada u Državnim Službama. Uzgred, potpuno Neplanirano, spomenuo sam mu sinoćnji incident i on je, pun Pravednog Gneva, odmah rešio da otpusti Bezobraznog Mladića, tako da je Pravda, hteo Ja to ili ne, ipak postignuta.

Danas me je Jedan Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije, koji je ujedno i Nadležni Ministar, obavestio me o Procesima koji se dešavaju u Ministarstvu u skladu sa Strateškim Integracijama, od kako je On postao Nadležni Ministar. Bio sam zadivljen Umešnošću tog Čoveka. On zaista Obećava, a njegov Fantastični Uspon svedoči o Izvanrednoj Sposobnosti koju on poseduje: od Lokalnog Funkcionera do Nadležnog Ministra za samo nekoliko godina dokaz je za to. Premda Moja Ličnost na takav Uspon nikad nije pristajala jer je uvek učena da je najbolje ne upadati u oči Javnosti previše, i to samo zbog zadržavanja Svoje sopstvene Privatnosti i zbog velikog cenjenja Građana kojih Mi nismo Dostojni, ipak ja cenim one koji su spremni na tako velike domete. Sećam se kako je On izgledao pre šest godina – od otrcane sportske jakne do odela Jedne Poznate Strane Modne Kuće: Velika je Sposobnost potrebna za to, i to je upravo ono što je Potrebno ovoj Namučenoj Zemlji – Sposobni Ljudi. Kada sam tim povežemo činjenicu da on sa Mojim Tastom, kao što već znate, pomaže izgradnju Nove Kuće u Jednom Beogradskom Naselju za Našeg Predsednika i to samo zbog Boljih Uslova za obavljanje Državnih Poslova, onda nam je sve Jasno! On je spreman za Dobro Države čak i Svoj Novac da troši!

Sve ovo Vi već dobro znate, ali sam želeo da ponovim jer sam prilično impresioniran Njegovom Ličnošću. Nakon što se dogovorili oko Jednog Posla sa Jednim Mojim Manjim Preduzećem koje se bavi delatnošću koja nema Baš Nikakve Veze sa poslom kojim se Moja Ličnost inače bavi, i koje posedujem samo iz Hobija, našao sam se sa Jednom Divnom Ženom, Suprugom Jednog Bivšeg Funkcionera Vladajuće stranke Srbije, koju Vi već Dobro Znate. Sve do maločas smo bili Zajedno. Kaže da, od kako je pao u Nemilost kod Predsednika, Njen Suprug mnogo pije i uopšte, ne liči više na sebe – toliko ga je to potreslo sve to. Ne mogu reći da mi Ga je žao. Setite se samo da je On ovaj Blog hteo da ukine iz čiste ljubomore. Samo se toga setite, Dragi Moji i Još Draže Moje, i ni Vama neće biti žao.

Lazar Antonić said...

:) svidja mi se ovaj blog

http://funkcioner.wordpress.com/page/2/

Marko Paunović said...

Svidja se i meni, ali mnogo smara sa ovim celim postovima.

Covece, daj link, pa ce da cita ko hoce.

Anonymous said...

Link je http://funkcioner.wordpress.com/