Pages

26 October 2007

Politički kviz

Ko želi da vidi gde se nalazi na političkom spektru za 2 minuta može da dobije odgovor koristeći najkraći politički kviz na svetu.

Kritičari ovog kviza tvrde da je naklonjen libertarijancima. U pravu su. Kada bi se dodala pitanja da li mislite da država treba da pruža usluge obrazovanja, zdravstva, da gradi puteve, sigurno je da bi po osnovu ekonomskih sloboda manje ljudi bilo okarakterisano kao libertarijanci. Autori kviza mudro pominju samo smanjenje državne potrošnje za 50 procenata ili više. Na prvi pogled nije jasno koje bi sve uloge države posledično bile ukinute. Kada pitate ljude da li želite niže poreze, svi odobravaju, nažalost kada ih pitate da li želite da država pruža više usluga uglavnom dobijate isti odgovor. Takođe, pitanja koja pokrivaju društvene slobode su takođe umerena. Verovatno bi manje ljudi (bar u Srbiji) odgovorilo pozitivno na pitanje da li bi trebalo dozvoliti nošenje oružja. Pitanje o pravima životinja bi verovatno dodatno uticala na niži skor.

1 comment:

Anonymous said...

Pomoć Prijatelju

Dragi Moji Glasači i Još Draže Glasačice,

Cele sedmice sam bio veoma zaposlen, kao i obično i kao što ste i navikli od mene – radim za Vas i svu Svoju Energiju Trošim na Vas. Shodno činjenici da je Interes Moje Partije, takođe, prirodom stvari i jednostavnom Logikom, i Interes Države a to znači i Građana, morao sam se ovih poslednjih nekoliko dana pobrinuti za sina Svog Prijatelja, jednog izuzetno Nadarenog Momka. Naime, pre nekoliko dana me je pozvao Taj Moj Prijatelj i zamolio da Njegovom Nasledniku dam šansu koju bih dao i Svakom Drugom ko bi mi se Otvoreno obratio te da mu, po svim Pravilima, sredim neki Posao unutar Stranke kojoj pripadam. Već neko vreme mi se niko nije obratio sa tim u vezi i rado sam se prihvatio toga. Jer, kao što Vi dobro znate, ja volim da pomažem drugima, a posebno onima koji će kasnije moći da pomognu Meni u borbi za Dobrobit Poreskih Obveznika.

Nakon što sam se upoznao sa tim momkom, koji je zbog Neshvaćenosti svog Genija od strane profesora na Jednom Važnom Beogradskom Državnom Fakultetu jedva nekako završio studije, odmah mi je bilo jasno da predamnom sedi Neizbrušeni Dijamant. Taj se dečko nije stideo pitati sve što nije znao: ni kako se glasa u Narodnoj Skupštini ni kako u Stranačkim Odborima, ni šta radi Predsednik ni šta radimo mi, Njegovi Funkcioneri. Zaprepastio sam se kako sve on Brzo povezuje: očas posla je shvatio da ista Pravila važe i u Parlamentu kao i Stranačkim Odborima, da se isto glasa, da ista većina treba, i uopšte, da sve isto Funkcioniše; i kako je samo Prodorno shvatio kakav Odnos trebamo mi, Funkcioneri i Stranački Službenici, gajiti prema Predsedniku! Odmah mi je bilo jasno da je ovo Pravi Čovek za Jednog Mog Štićenika u Jednom Gradskom Opštinskom Odboru Vladajuće stranke Srbije.

Nakon što sam Tog Mog Štićenika telefonskim putem pozvao, dogovorio sam za to popodne sastanak u Jednom Lokalnom Restoranu, gde smo uz iće i piće sve potanko dogovorili. Taj Moj Štićenik bio je više nego raspoložen da pomogne Sinu Mog Prijatelja te je ovaj tako ustoličen kao Pomoćnik Jednog Mog Štićenika, inače Jednog Sekretara Jednog Lokalnog Stranačkog Odbora.

Nakon toga, odveo sam Svog Novog Štićenika u Centralu gde sam ga upoznao sa Bitnim Ljudima koji bi mogli da mu pomognu u kasnijoj Karijeri i koji su odmah prepoznali Talenat u njegovom lutajućem pogledu i nevinom izrazu lica poluotvorenih usta. Jedan Moj Kolega Funkcioner se oduševio Potencijalom ovog mladića kada ga je ovaj, bez ustručavanja, upitao da li je istina da Predsednik dobija Poklone od Stranih Državnika i da ima Moćno Obezbeđenje sa Oružjem iz koga može da se Puca, a kada je pitao da li je istina da će i on jednog dana možda proći kroz grad praćen Kolima sa Sirenom kao pratnjom baš kao i Predsednik danas što radi, svi su u jedan mah shvatili da će ovaj mladić Daleko dogurati.

Nakon toga, jedno popodne sam svratio kod Oca Mog Novog Štićenika i sa Njegovom Porodicom proveo ugodne trenutke. Podsetili smo se nekih lepih trenutaka provedenih zajedno, na brojnim letovanjima, dok je on bio Funkcioner Jedne Bivše Parlamentarne Stranke, a i ranije, dok smo obojica bili Funkcioneri Jedine Vladajuće Partije; i njegova Supruga me je kasnije podsetila na neke Divne Trenutke tokom tih letovanja i na Svoj Način mi se zahvalila na pomoći Njenom Sinu snažnim Zagrljajem i lutajućim Radom Ruku. Svakako da ću ovo porodicu od sada držati bliže Sebi nego ranije što sam činio.