Pages

22 December 2011

Ko pre devojci

Predsednik je ponovio nešto što sam više puta čuo - da je veoma bitno da mi završimo radove na Koridoru 10 pre nego što Rumuni i Bugari završe most preko Dunava.

Logika mi je skroz neverovatna: Ko pre završi put - preuzima ceo saobraćaj zauvek! Kao da turski kamioni ne mogu da idu našim autoputevima pa da onda pređu na put preko Rumunije, kada bude završen (ili obrnuto).

Naravno, naš glavni problem ni tada ni sada nisu autoputevi, već činjenica da ako kamiondžija odluči da ide preko Srbije čekaju ga makar dva granična prelaza. Ubrzanje saobraćaja usled izgradnje autoputa Niš - Dimitrovgrad je trivijalno u odnosu na vreme izgubljeno na carini. Ali, ko će da se zeza sa time, tu nema prilike za slikanje, nošenje šlemova i polaganje kamena temeljaca.

4 comments:

Anonymous said...

Mentalitet RENTE!
Komunjare.

Anonymous said...

Зар не постоји неки начин да се камиони који су само у транзиту не задржавају на царини уопште, већ да се само пропусте да прођу, а да им се некако запечати отвор од приколице? Ово са сатима и данима чекања на граници је потпуно глупо и вероватно се јављало као проблем и другде, не само код нас, поготово када је граница по Европи било више.

zmau said...

Kolko je meni poznato,
TIR služi za te stvari. I sećam se da kamiondžije pominju nekakvo blombiranje što bi upravo trebalo da bude to pečaćenje.

Marko Paunović said...

Da, TIR sluzi za te stvari...

Odnosno, TIR sluzi za to da carina ne otvara i ne pretresa kamion, vec samo proverava ispravnost plombe. Ali, i to zahteva odredjeno vreme, odnosno, i sa TIR oznakom, kamion ne moze tek tako da prodje kroz carinski prelaz.