Pages

24 April 2010

Srpski san

Glorifikovanje američkog sna u Srbiji je bespredmetno. Razlog je da je u poređenju sa srpskim snom, američki san bolno ograničen set mogućnosti. Srpski san podrazumeva da ama baš svako može da postane bilo šta, da se bavi bilo čime, bez obzira na kvalitete i stepen inteligencije. Moj kandidat za srpski san u novinarstvu je Milan Grujić. Ja se iskreno divim kako je u jednoj šlajfni moguće reći toliko ordinarnih gluposti i da iste budu objavljene u provladinoj žutoj štampi.

3 comments:

Unknown said...

Sta je tu cudno?
Koliko ja poznajem logiku, iz tacnih cinjenica, ispravnim zakljucivanjem se dobijaju samo ispravni zakljuchci, a njima trebaju pogresni zakljuchci.
Znash li ti neki nacin da se opravdaju sve gluplji potezi vlasti a da se pri tom koriste samo logicki ispravni argumenti i tacne cinjenice?

Vlada said...

Ohrabruju neki komentari na sam tekst, ali generalno većina ljudi u Srbiji razmišlja kao i ovaj novinar.

Kad običan radnik razmišlja kako je u "socijalizmu" radio bio dobro plaćen letovanja zimovanja polutke bla bla, a u "kapitalizmu" je otpušten ili radi za bednu platu, uvek će pljuvati kapitalizam bez dubljeg razmišljanja o stvarnim razlozima svojih problema...

Jedan zanimljiv tekst o "liberalnom kapitalizmu" u Srbiji.

O tom novinaru opšte prakse nemam reči hvale... prosto naruči se tekst on se izlupeta i svima lepo...

Off: Ministar Tomica nema poverenja u svoje fenomenalno zdravstvo

Nemanja said...

Nijedan sistem dosada izmisljen nije savrsen, pa i zacetnik ideje trzisnog liberalizma je stitio vlasnike fabrika na stetu zemljoposednika...

Kada neko zastupa samo jedno misljenje je po meni odraz ogranicenosti, prakticno nesposobnost da se vodi diskusija.Diskusija je bolja za drustvo od debate...

Medjutim, nije mi jasan recept skandinavskih zemalja,npr. besplatno skolstvo