U regionu se sve više ugledaju na Srbiju, posebno u onim delovima sa kojima nas vežu specijalne veze. Da pauci ne bi nebo premrežili pobrinuće se novi neimar. Za razliku od orginala, ovaj misli da nebeski narod, kao što mu i priliči, treba da leti.
"izgradnju aerodroma na Sokocu i modernizaciju bijeljinskog aerodroma"
Prvo, Sokolac je za one koji ne znaju grad veličine Bačke Palanke i vrlo je blizu je tzv. federalnog Sarajeva, otprilike kao što je Obrenovac udaljen od Beograda (možda i bliže). E pa sad, ne treba biti stručnjak, pa da shvatiš koliko je takav jedan projekat besmislen. Isti slučaj je i sa trebinjskim aerodromom. S druge strane, bijeljinski aerodrom je posebna priča. Naime, njega je nemoguće modernizovati, pošto taj aerodromom i ne postoji. Ta priča sa bijeljinskim aerodrom je tipičan primer istinitosti gebelsove krilatice da 1000 puta izgovorena laž na kraju postaje istinina. Već nekoliko puta je skretana pažnja Dodiku da taj aerodrom i ne postoji, ali on je uporan čovek. Još od Slobodana Miloševića se nije pojavio takav "vođa" među Srbljem. Osim toga, čak i da postoji, besmisleno ga je modernizovati, pošto se od Bijeljine do Surčina stiže za sat i 15 minuta lagane vožnje.
Dubrovnik je, ako se ne varam, pokušao kupiti podgorički aerodrom. Naime imaju problema sa kapacitetom. Tako da ovo s Trebinjem možda i nije besmisleno kako se čini na prvi pogled.
trebinje ima smisla za preuzimanje Dubrovačkih gostiju , i jedini ima smisla u ovoj priči.Kao i potencijal za razvoj turizma u DU zaleđu za koji nema prostora u gradu
Upravo, Cilipi su mali aerodrom, i mozda zaista Trebinje moze da se ogrebe. S druge strane, ovo odgovara i samom Trebinju jer, da su odnosi normalni, Trebinje bi za dubrovacku regiju bilo nesto poput Provanse za Azurne obalu.
7 comments:
E ovo je već moja tematika.
"izgradnju aerodroma na Sokocu i modernizaciju bijeljinskog aerodroma"
Prvo, Sokolac je za one koji ne znaju grad veličine Bačke Palanke i vrlo je blizu je tzv. federalnog Sarajeva, otprilike kao što je Obrenovac udaljen od Beograda (možda i bliže). E pa sad, ne treba biti stručnjak, pa da shvatiš koliko je takav jedan projekat besmislen. Isti slučaj je i sa trebinjskim aerodromom. S druge strane, bijeljinski aerodrom je posebna priča. Naime, njega je nemoguće modernizovati, pošto taj aerodromom i ne postoji. Ta priča sa bijeljinskim aerodrom je tipičan primer istinitosti gebelsove krilatice da 1000 puta izgovorena laž na kraju postaje istinina. Već nekoliko puta je skretana pažnja Dodiku da taj aerodrom i ne postoji, ali on je uporan čovek. Još od Slobodana Miloševića se nije pojavio takav "vođa" među Srbljem. Osim toga, čak i da postoji, besmisleno ga je modernizovati, pošto se od Bijeljine do Surčina stiže za sat i 15 minuta lagane vožnje.
Ljudi, mrkanje je nešto jako ozbiljno i tiče se ovaca! Uopšte ne razumem naslov. Molim pojasnite.
Vrlo je oybiljno i tice se ovaca koje drug Mrka i njemu slicni sisaju kako stignu, a umesto zelene trave im crtaju razne kapitalne projekte.
Dubrovnik je, ako se ne varam, pokušao kupiti podgorički aerodrom. Naime imaju problema sa kapacitetom. Tako da ovo s Trebinjem možda i nije besmisleno kako se čini na prvi pogled.
trebinje ima smisla za preuzimanje Dubrovačkih gostiju , i jedini ima smisla u ovoj priči.Kao i potencijal za razvoj turizma u DU zaleđu za koji nema prostora u gradu
Upravo, Cilipi su mali aerodrom, i mozda zaista Trebinje moze da se ogrebe. S druge strane, ovo odgovara i samom Trebinju jer, da su odnosi normalni, Trebinje bi za dubrovacku regiju bilo nesto poput Provanse za Azurne obalu.
Dubrovnik po danu pun kruzerista , noćni život "čudoredan" preskupi preseratorski restorani
a talijani oće regace oće kazino
Post a Comment