Pages

24 June 2008

Tijanićeva humanost

Iako je pretplata obavezna izgleda da RTS za sada nije podnosio krivične prijave protiv ljudi koji je nisu plaćali. Ako je verovati Aleksandru Vasiću iz radiodifuzne agencije onda zasluge za to ima isključivo Aleksandar Tijanić. Vasić tvrdi da je Tijanić oštetio RTS za 60 miliona evra. Pravilnije je reći kako je Tijanić uštedeo građanima Srbije isti iznos. Bez želje da analiziram Tijanićeve motive mislim da mu ovom prilikom treba čestitati. Na žalost verovatno pravičnog Vasića dokazao je da u Srbiji postoje pametni i oni manje pametni. Meni se čini da i dalje nije kasno da dokažete u koju grupu spadate. Nijednom direktoru RTS neće biti lako da počne da piše prijave. Svaki ozbiljan direktor će to pitanje gurnuti pod tepih i nadati se da je broj glupih u Srba i dalje na zavidnom nivou. Dokažimo suprotno.

Stari postovi o RTSu i pretplati ovde i ovde.

5 comments:

ivandima said...

Ili prosto ni Tijanic nije siguran u ishod tih tuzbi koje bi eventualno podneo... Znajuci nase pravosudje...

Marko Paunović said...

Naravno. Ako to zastareva posle samo godinu dana, prakticno nema sanse da bi se sporovi zavrsili u tom roku.

Onda se logicno pitanje namece - zasto ja redovno placam pretplatu???

Lazar Antonić said...

Bolji naslov bi bio Koliko ima glupih u Srbiji?

Kratak odgovor je otprilike pola. Ako se ne varam, ranije sam na RTS sajtu video da najvise glupih ima u Beogradu 72% dok je isti toliki procenat pametnih u Nisu, odnosno samo 28% glupih. Sada se stidim sto sam ranije potcenjivao istocnu Srbiju.

Marco said...

jel sigurno to da zastarevaju racuni posle 1 godinu?

jes da sam ispo glup za TV ali sam ispao pametan za infostan jer to ne placam jedno 8 meseci...

Lazar Antonić said...

Sada ce jos neko da kaze da se privezao na direktno na banderu pa ne placa struju vec 20 godina. Ne morate da se inkriminisete javno, smislicemo neki tajni pozdrav (signal) da se svi koji podrivamo drzavne kompanije prepoznajemo na ulici :)