Pages

26 February 2008

Karlovac, Karlobag...

Онај ко је Србин не треба у свему да се слаже с осталим Србима, али када се говори о земљи, нема дилема: сви Срби заједно у једној земљи. Почнимо да се на демократски радикалностручни било који начин боримо за земљу без босанских, без косовских Срба (ко ли смисли те изразе – јесу ли Срби из Србије „српски Срби”?). Та земља треба да буде земља Срба са Републиком Српском, са Косовом, са свим просторима на којима живе Срби и сви они који ту земљу третирају као своју.

Svi Srbi (plus dva miliona Albanaca, ali da ne gnjavimo detaljima) u jednoj državi. To piše Lazarev omiljeni naučnik, gde nego u Politici.

Ja to zovem plaćenik.

9 comments:

Marko Paunović said...

Ja poznajem Srbe koji zive u Americi,a boga mi i u Australiji. Ima makar jedan nas i u Angoli. :)

Pretpostavljam da "svi Srbi u jednoj zemlji" znaci da su nase teritorijalne pretenzije globalne? Ili da ce da narede svima da se vrate?

Anonymous said...

Je li to onaj svetski stručnjak koga neće niko osim Srbije. Jak stručnjak.

Anonymous said...

U Angoli ima kolko oces nasih jer Planum tamo gradi puteve

Anonymous said...

ali samo jedan je nas :)

Lazar Antonić said...

Koliko sam cuo ima oko 25. Valjda i NIS ima izvor nafte (jedini NISov). Za planum ne znam.

Anonymous said...

Eto - Angola je srce Srbije.

Samo jos da neko bude tamo sahranjen, onda mozemo da potegnemo i kljucni argument - gde su srpski grobovi, tu su srpske zemlje.

Anonymous said...

lazo dizi crkvu....lazaricu naravno

Anonymous said...

I ja sam za to da se crkva zove lazarica :)

Anonymous said...

Де су Српски радикали ту су Српске земље.