Pages

03 June 2007

O "neoliberalnom ekonomizmu" na NSPM

Evo jednog teksta koji ja ne umem da opišem nikako drugačije nego kao naprosto neverovano lupetanje, udruženo sa nekom komičnom kvazifilozofskom ambicijom da se pokreću i komentarišu velike teme. Ono - društvo, politika, sloboda, "čista filozofija teške stvari", iza čega je samo neopisiva glupost i praznina misli.

Možda ću napisati jedan šaljivi komentar na taj tekst. Najviše mi se dopala teza da su Hobs, Lok i Smit osnivači kvazinaučnog ekonomizma i neoliberalizma, a Hajek predstavnik scijentizma.

7 comments:

Slaviša Tasić said...

Sviđa mi se i što je jaka na faktima:

"Takođe, hipostaza «privatnog vlasništva» svakako je predimenzionirana u koncepciji ekonomskog neoliberalizma, budući da svetska iskustva upravo pokazuju da je u najrazvijenijim zemljama, najuspeliji oblik vlasništva - mešano vlasništvo."

Verovatno je mislila na Microsoft. Vlasništvo mešano između Gatesa i Allena.

Marko Paunović said...

A ko je ova "naucnica"?

Suzana Ignjatović said...

Velika borkinja za srpsku stvar, votkinja srpske dijaspore pod parishkim nebom..inace ekspertkinja za alhemijsku disciplinu koja se vika etno-psihologija, ethno-psihijatrija, ekspertkinja za (sajko-kvazi-naucne) fiksacije kao sto su slovenska dusa, arhetipovi, moj self se siri do granica kolektivnog tela srpskog naroda...sacuvaj boze. Ali ne bih da se bavimo njom, please...

Anonymous said...

obavezno ostavi link za taj tvoj odgovor

ovakvo sranje nisam dugo citao, a i nisam uspeo da ga procitam detaljno

:(

Gavrilo said...

A da nije to kćerka Mire Alečković? Što bi u priličnoj meri objasnilo "poetičnost" stila...

Ivan Jankovic said...

Ja sam cuo da je cerka Mire Aleckovic pesnikinje, ali nisam siguran. To je sve sto znam

Anonymous said...

Tako ti i treba kada čitaš koštunicinu nacionalno-samoupravnu brigadu sa NSPM.