Pages

28 August 2006

Jeffrey Sachs za predsednika!

Stvarno -- ovo je sajt kampanje.

Sachs je zbog svog aktivizma izgubio deo naučnog kredibiliteta koji je imao među ekonomistima. Od nekada tržišnog ekonomiste iz vremena kad je radio na zaustavljanju hiperinflacije u Boliviji i istočnoevropskim programima tranzicije, evoluirao je u stručnjaka za održivi razvoj i ideologa razvojnih programima Ujedinjenih nacija, i to ne propuštajući prilike za slikanje sa Angelinom Jolie i Bonom.

Ali u javnosti Sachs očigledno dobija na značaju, što je sigurno bolje od ispisivanja beskorisnih matematičkih modela što većina ekonomista danas radi. Samo kad bi još bio libertarijanac.

1 comment:

Anonymous said...

Na sajtu kazu da su politicka grupa koja pokusava da stvori grass-root movement. Cim je potrebno da stvaras movement, i kada to cinis top-bottom linijom, onda tu nema govora ni o kakvom grass-root-u.

Grass-root je prakticno uzrecica u nevladinom sektoru danas. Toliko je popularna rec da su joj ozbiljni konkurentni jos jedino: sustainability, transparency i follow-up.

Da bi bolje razumeli tematiku uzmite primer moje koleginice, inace kambodzanke (koja sjajno barata NGO pojmovima ali ne i engleskim), i njenog odgovora na moje pitanje: "Kako si?"

Not sustainable. My fiance wants me to resign so I can follow-up on our relationship. I don't think he is very accountable to me. There is no transparency among us. My job is important to me, and I like to work with grass-roots, it helps me maintain my credibility and sustainability.

Ovaj tekst nema poente. Ali kapiram da ako vec citate blog onda po pravilu i ne tezite pronalazenju sustine.

Ah da, svidja mi se kako je sajt predstavljen kao pokusaj da se motivise Sachs da se kandiduje. On nece ali ga narodne mase i grass-roots mole. Svidja mi se scenario.