Pages

19 July 2011

Zbunjivanje za naše dobro


Svi maloprodajni objekati u narednom periodu moraju da budu razvrstani po odgovarajućim vrstama, odnosno formatima. Od toga će direktnu korist imati potrošači, jer će svaka radnja imati odgovarajuću nalepnicu, pa kupci neće moći da dođu u zabludu da kupuju u radnjama s niskom maržom.

Budalaština, al ajde, ima i glupljih stvari. I onda, rekoh hajde da pročitam tekst do kraja, da vidim baš kako će te kategorije da se zovu... Kad ono:
  
Nespecijalizovane: hipermarket, supermareket, supereta, minimarket, diskontna prodavnica, klasična prodavnica s pretežno prehrambenim asortimanom, robna kuća  
Specijalizovane prodavnice: prodavnice voća i povrća, ribarnice, pekare 
Posebni trgovinski formati: trgovinski centar, keš end keri

Kakve sve ovo veze ima sa maržom??? Da li "klasična prodavnica s pretežno prehrambenim asortimanom" ima niže ili više marže od "prodavnice voća i povrća" ili od "minimarketa"? Nemam pojma...

5 comments:

  1. Šta god budu odlučili, treba videti koja firma će raditi nalepnice.

    ReplyDelete
  2. Ovo je nadmašilo i pravilnik o bureku.

    ReplyDelete
  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

    Taman kad pomisliš da nema dalje, ovi se potrude da te demantuju...Ovo je jedan od mega-idiotizama trenutne vlasti

    ReplyDelete
  4. Plus, kao da bez ove klasifikacije mi nismo znali da je Metro Cash and Carry jeftiniji od Maxija, ili bakalnice na ćošku. Beskorisno mrčenje artije...

    ReplyDelete
  5. Србију воде психопате.

    ReplyDelete

Da biste komentarisali potrebno je da imate Google ili OpenID nalog. Budući da otvaranje novog naloga ne zahteva više od 2 minuta, a kad ga jednom otvorite ostaje zauvek, smatramo da to nije velika prepreka.

Napominjemo da će uvredljivi komentari biti obrisani.