Boettke je odlučio da promeni brend. Naime brend austrijske ekonomije je po njemu počeo da predstavlja problem u širenju ideja koje ova ekonomska škola afirmiše. Novi brend je Coordination Problem.
Uh, to je super. Valjda se svima smučio sa svojom snobovskom metodologijom vrednovanja naučnog rada kroz filtere citiranja u main-stream časopisima, nobelabilnosti, i personalnih veza u akademskom establišmentu. Kapitulirao je jedan od glavnih zagovornika upodobljavanja austrijske ekonomije - preko čišćenja AE od rothbardovskog "kukolja" - tim snobovskim uzusima. Go
Nadam se da je neko čitao "obračun" izvesnog Nikolaja u vezi sa sličnom tematikom, sa Boettke-ovim pristalicama na njegovom blogu. Jako zanimljiva diskusija.
Da biste komentarisali potrebno je da imate Google ili OpenID nalog. Budući da otvaranje novog naloga ne zahteva više od 2 minuta, a kad ga jednom otvorite ostaje zauvek, smatramo da to nije velika prepreka.
Napominjemo da će uvredljivi komentari biti obrisani.
A i krajnje vreme je bilo, posto su i do sada najveci deo svoje energije trosili na kritiku Austrijske ekonomije.
ReplyDeleteDobar komentar Lew Rockwella
ReplyDeletehttp://www.lewrockwell.com/blog/lewrw/archives/45955.html#more-45955
Uh, to je super. Valjda se svima smučio sa svojom snobovskom metodologijom vrednovanja naučnog rada kroz filtere citiranja u main-stream časopisima, nobelabilnosti, i personalnih veza u akademskom establišmentu. Kapitulirao je jedan od glavnih zagovornika upodobljavanja austrijske ekonomije - preko čišćenja AE od rothbardovskog "kukolja" - tim snobovskim uzusima. Go
ReplyDeleteNadam se da je neko čitao "obračun" izvesnog Nikolaja u vezi sa sličnom tematikom, sa Boettke-ovim pristalicama na njegovom blogu. Jako zanimljiva diskusija.
ReplyDelete