tag:blogger.com,1999:blog-29930015.post8636028566494134609..comments2024-03-27T10:14:57.017+01:00Comments on Tržišno rešenje: Know your enemySlaviša Tasićhttp://www.blogger.com/profile/15316128777779928041noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-29930015.post-12679630526556297922007-05-23T12:39:00.000+02:002007-05-23T12:39:00.000+02:00Marko ipak malo preteruje. Ne mozemo da imamo mini...Marko ipak malo preteruje. Ne mozemo da imamo ministarstvo bas za svaku sferu zivota. Sigurno je da bi Agencija za promociju blogovanja zavrsila posao. Odlican resor za G17, oni su mladi i moderni.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-29930015.post-50745747614411966552007-05-22T16:27:00.000+02:002007-05-22T16:27:00.000+02:00Slažem se sa tvojim odgovorom, tim pre što mislim ...Slažem se sa tvojim odgovorom, tim pre što mislim da se ovde brkaju dve specijalizacije. U merenju oni koriste specijalizaciju u smislu raznovrsnosti proizvoda, dok se u teoriji komparativnih prednosti specijalizacija odnosi na faktore -- rad, kapital, zemlja, tehnologija, itd. Ispravno bi bilo meriti u kakvoj su korelaciji ova faktorska specijalizacija i rast. Raznovrsnost finalnih proizvoda zavise od standarda i tražnje, i može se imati mnogo različitih proizvoda baziranih na istom (specijalizovanom) faktoru.Slaviša Tasićhttps://www.blogger.com/profile/15316128777779928041noreply@blogger.com